Dragon de Komodo (Varanus komodoensis)

Dragon de Komodo (Varanus komodoensis)

Enciclopedia di l'animali • Dragone di Komodo • Facts & Photos

di Rivista di viaghju AGE ™
Publicatu: Ultima aghjurnazione nantu à 11,4K Viste

U dragone di Komodo hè u più grande lucertola vivente in u mondu. Sin'à 3 metri di lunghezza è circa 100 kg sò pussibuli. Inoltre, i dragoni di Komodo sò trà i pochi lucertuli in u mondu cù glànduli velenu. Hatchlings campanu bè prutetti in l'arburi. I dragoni adulti di Komodo sò cacciatori di imboscate è scavengers in terra. Grazie à e so glànduli di velenu, ponu ancu caccià e grande preda cum'è u cervu. Cù e so lingue furchette, l'ochji scuri è i corpi massicci, i lucertuli giganti sò una vista fascinante. Ma l'ultimi monitori giganti sò minacciati. Ci hè solu uni pochi di millai di esemplari in cinque isule indonesiane. L'isula più famosa hè Komodo, l'isula di u Dragone.

In l'articulu A casa di i draghi Komodo truverete un rapportu eccitante nantu à l'osservazione di lucertuli di monitor in u so habitat naturali. Quì AGE ™ vi presenta fatti eccitanti, grandi foto è un prufilu di l'imponenti lucertole monitor.

U dragone di Komodo hè un grande predatore cù una forza di morsu relativamente pocu. E vere armi di e lucertule giganti sò i so denti taglienti, saliva velenosa è pazienza. Un drago di Komodo adultu pò ancu tumbà un bufalu d'acqua chì pesa circa 300 kg. Inoltre, i draghi di Komodo odoranu a preda o a carruia da una distanza di parechji chilometri.


Natura è animaliLessicu animali • Rettili • Lucertola • Dragone di Komodo • Slide show

L'enigma di a saliva di u dragone

- Cumu tumba un drago di Komodo? -

Batterie Periculose?

Una teoria obsoleta sustene chì i batteri periculosi in a saliva di u dragone di Komodo sò mortali per a preda. L'infezzione di a ferita provoca sepsis è questu porta à a morte. In ogni casu, i studii anu dimustratu chì i battìri di a saliva di i grandi lucertuli si trovanu ancu in altri rettili è mammiferi carnivori. Presumibilmente, sò ingeriti quandu a carogna hè manghjata è ùn sò micca usate per tumbà. Di sicuru, l'infizzioni debilitanu ancu a preda.

Toxine in saliva?

Avà hè cunnisciutu chì e tossine in a saliva di i dragoni di Komodo sò a vera causa di perchè a preda morse rapidamente dopu una ferita di morsa. L'anatomia di i denti di Varanus komodoensis ùn dà nisuna indicazione di l'usu di velenu, per quessa chì u so apparatu velenoso hè ovviamente trascuratu per un bellu pezzu. Intantu hè statu pruvatu chì u dragone di Komodo hà glànduli velenu in a mandibula inferiore è i dutti di sti glanduli aperti trà i denti. Hè cusì chì u velenu entra in a saliva di i lucertuli monitor.

A soluzione à l'enigma:

I dragoni di Komodo adulti sò stalkers è sò assai efficaci à tumbà. Ils attendent qu'une proie s'approche d'eux sans qu'on les remarque, puis se précipitent en avant et attaquent. I so denti affilati si strappanu prufondamente mentre cercanu di sbattà a preda, chjappà à e catene o spaccate u so stomacu. L'alta perdita di sangue debilita a preda. S'ellu pò ancu scappà, serà perseguita è a vittima soffre di l'effetti tossichi.
E toxine causanu una forte diminuzione di a pressione di sangue. Questu porta à scossa è indifesa. L'infezzione bacteriana di e ferite debilita ancu l'animali s'ellu vive abbastanza longu per questu. In generale, un metudu di caccia evolutivamente sviluppatu perfettamente. Efficace è cù una spesa energetica bassa per u dragone di Komodo.

I draghi di Komodo sò periculosi per l'omu?

Ié, i monitor giganti ponu esse periculosi. Di regula, però, l'omu ùn hè micca cunsideratu cum'è una preda. Sfurtunatamente, però, ci sò stati occasionalmente morti sfurtunati trà i zitelli lucali. I turisti chì vulianu piglià primi piani è selfies sò stati ancu attaccati da i draghi di Komodo. L'animali ùn devenu mai esse spinti è una distanza di sicurezza curretta hè obligatoria. Tuttavia, a maiò parte di l'animali in u Parcu Naziunale di Komodo parenu calmi è rilassati. Ùn sò in alcun modu cannibali sanguinarii. Tuttavia, i draghi affascinanti è di aspettu sedatu restanu predatori. Alcuni si mostranu assai attenti, allora una maggiore prudenza hè necessaria quandu si osserva.
Natura è animaliLessicu animali • Rettili • Lucertola • Dragone di Komodo • Slide show

Caratteristiche di u Dragon di Komodo - Fatti Varanus komodoensis
Sistematica di u dragone di Komodo di l'ordine di classi di l'animali enciclopedia di l'animali di famiglia di subordinazione Sistematica Classe: Rettili (Reptilia) / Ordine: Rettili in scala (Squamata) / Famiglia: Lucertole (Varanidae)
Tier-Lexikon Animali Taglia Spezie Drago di Komodo Nome animale Varanus komodoensis Prutezzione di l'animali Nome di a spezia Scentificu: Varanus komodoensis / Trivial: Komodo Dragon & Komodo Dragon 
Enciclopedia di l'Animali Caratteristiche di l'Animali Draghi di Komodo in u mondu di u benessiri di l'animali funziunalità Costruzione robusta / coda longu quant'è a testa è u troncu / lingua bifurcata / artigli forti / culuritura grisgiu-marrone disegnu giovanu scuru cù macchie gialle è bande
Lessicu di l'animali Animali Dimensione è pesu di i dragoni di Komodo in u mondu Benessere di l'animali Altezza Pesu U più grande lucertola vivente in u mondu! finu à 3 metri / finu à 80 kg (in u zoo finu à 150 kg) / maschile > femina
Lessicu di l'animali Stile di vita di l'animali Draghi di Komodo Spezie Benessere di l'animali Modu di vita campagnolu, diurnu, solu; Animali ghjovani chì campanu nantu à l'arburi, adulti in terra
Enciclopedia di l'animali Habitat di l'animali Drago di Komodo Spezie d'animali Benessere di l'animali Lebensraum savane-like prati, zoni boscati
Lessicu di l'animali Alimenti di l'animali Drago di Komodo Nutrizione Spezie animali Benessere di l'animali manghjà Animale ghjovanu: insetti, uccelli, lucertuli, per esempiu geckos (caccia attiva)
Adulte : carnivore = carnivore (embuscade) & scavengers & cannibalismu
A saliva velenosa aiuta à caccià e grande preda cum'è u cinghiale è u cervu à crinière
Enciclopedia di l'animali Ripruduzzione di l'animali u benessere di l'animali di u drago di Komodo Ripruduzzione Maturità sessuale: femine à circa 7 anni / masci à circa 17 kg.
Accoppiamentu : in a stagione secca (ghjugnu, lugliu) / cummattimenti tipici di cometi trà i masci
Ovipusizione: di solitu una volta à l'annu, raramente ogni 2 anni, 25-30 ova per cova.
Hatching: dopu à 7-8 mesi, u sessu ùn dipende micca da a temperatura di incubazione
Parthenogenesis pussibile = ova senza fecundazione cù prole masculine, geneticamente assai simili à a mamma
Durata di a generazione: 15 anni
Enciclopedia d'Animali Animali Speranza di vita Drago di Komodo Spezie d'animali Benessere di l'animali camp Femine finu à 30 anni, masci più di 60 anni, speranza esatta di vita scunnisciuta
Lessicu di l'animali Animali Spazii di distribuzione di i dragoni di Komodo Terra Prutezzione di l'animali zona di distribuzione 5 isule in Indonesia : Flores, Gili Dasami, Gili Motang, Komodo, Rinca;
circa 70% di a pupulazione vive in Komodo & Rinca
Enciclopedia di l'animali Animali Populazione di u dragone di Komodo in u mondu Benessere di l'animali Dimensione di a pupulazione circa 3000 à 4000 animali (da 2021, fonte: elaphe 01/21 di a DGHT)
circa 1400 adulti o 3400 adulti + juvenili senza cuccioli d'arbureti (da 2019, fonte: Lista Rossa IUCN)
2919 nantu à Komodo + 2875 nantu à Rinca + 79 nantu à Gili Dasami + 55 nantu à Gili Motang (da 2016, fonte: centru d'infurmazione Loh Liang nantu à Komodo)
Lessicu di l'animali Animali Zone di distribuzione Dragoni di Komodo Terra Prutezzione di l'animali Statutu di prutezzione Lista Rossa: Vulnerabili, populazione stabile (Evaluazione d'Aostu 2019)
Prutezzione di e spezie di Washington: Allegatu I / VO (UE) 2019/2117: Allegatu A / BNatSCHG: strettamente prutettu

AGE ™ hà scupertu i dragoni di Komodo per voi:


Osservazione di l'animali Draghi di Komodo Binoculi Fotografia d'animali Draghi di Komodo Fighjendu l'animali Primi piani Video d'animali Induve pudete vede i draghi Komodo?

I draghi Komodo salvatichi si trovanu solu in Indonésia in Komodo, Rinca, Gili Dasami è Gili Motang di u Parcu Naziunale di Komodo, è ancu in e zone individuali di a costa occidentale è nordu di l'isula di Flores, chì ùn appartene micca à u parcu naziunale. .
E fotografie di st'articulu specializatu sò state pigliate d'ottobre 2016 in l'isule di Komodo è Rinca.

Favoloso:


Animali Storie Miti Dite leggende di u regnu animale Mitu di u drago

I conti è e legende cù fantastichi criaturi di draghi anu sempre affascinatu l'umanità. U dragone di Komodo ùn pò micca respirà u focu, ma face sempre chì u core di i fan di u kite batte più veloce. A più grande lucertula viva in u mondu si hè sviluppata 4 milioni d'anni fà in Australia è hè ghjunta in Indonesia circa 1 milione d'anni fà. In Australia i giganti sò stati estinti da tantu, in Indonesia campanu sempre oghje è sò chjamati "l'ultimi dinosauri" o "i draghi di Komodo".

Osservate i dragoni di Komodo in u so habitat naturale: A casa di i dragoni Komdo


Natura è animaliLessicu animali • Rettili • Lucertola • Dragone di Komodo • Slide show

Prufittate a Galleria d'Image AGE ™: U Dragone di Komodo - Varanus komodoensis.

(Per una presentazione di diapositive rilassata in u furmatu pienu, basta à cliccà nantu à una di e foto)

torna in cima

Natura è animaliLessicu animali • Rettili • Lucertola • Dragone di Komodo • Slide show

Copyrights è Copyright
I testi è e foto sò prutetti da copyright. U copyright di stu articulu in parolle è imagine hè interamente di AGE ™. Tutti i diritti sò riservati. U cuntenutu per i media stampati / in linea pò esse licenziatu nantu à dumanda.
Ricerca di ricerca di fonti fonte
Agenzia Federale per a Conservazione di a Natura (n.d.): Sistema d'infurmazione scientifica per a prutezzione internaziunale di e spezie. Taxon Information Varanus komodoensis. [in linea] Recuperatu u 02.06.2021-XNUMX-XNUMX, da URL: https://www.wisia.de/prod/FsetWisia1.de.html

Dollinger, Petru (ultimu cambiamentu u 16 d'ottobre di u 2020): Lessicu di l'animali Zoo. Dragone di Komodo. [in linea] Ritruvatu u 02.06.2021 di ghjugnu XNUMX, da URL:
https://www.zootier-lexikon.org/index.php?option=com_k2&view=item&id=2448:komodowaran-varanus-komodoensis

Fischer, Oliver & Zahner, Marion (2021): statutu di draghi di Komodo (Varanus komodoensis) è preservazione di a più grande lucertula in natura è in u zoo. [Rivista stampata] Dragoni di Komodo. elaphe 01/2021 pagina 12 a pagina 27

Gehring, Philip-Sebastian (2018): Sicondu Rinca per via di i lucertuli. [Rivista stampata] Grandi monitor. Terraria / elaphe 06/2018 pagine 23 à 29

Informazioni in u centru di i visitatori in situ, informazioni da u guardiastru, è sperienze persunali durante a visita à u Parcu Naziunale di Komodo d'ottobre 2016.

Kocourek Ivan, traduzzione da u cecu di Kocourek Ivan & Frühauf Dana (2018): À Komodo - à e più grande lucertole di u mondu. [Rivista stampata] Grandi monitor. Terraria / elaphe 06/2018 pagina 18 a pagina 22

Pfau, Beate (ghjennaghju 2021): elaphe Abstracts. Tema principale: Draghi di Komodo (Varanus komodoensis), statutu è cunservazione di e più grande lucertule di a Terra.

Serie d'articuli da Oliver Fischer & Marion Zahner. [in ligna] Ritruvatu u 05.06.2021 di ghjugnu XNUMX, da URL: https://www.dght.de/files/web/abstracts/01_2021_DGHT-abstracts.pdf

Jessop T, Ariefiandy A, Azmi M, Ciofi C, Imansyah J & Purwandana (2021), Varanus komodoensis. A Lista Rossa IUCN di Spezie Minacciate 2021. [in linea] Recuperatu u 21.06.2022/XNUMX/XNUMX, da URL: https://www.iucnredlist.org/species/22884/123633058 

Più raporti AGE ™

Stu situ web usa i cookies: Pudete naturalmente sguassate sti cookies è disattivà a funzione in ogni mumentu. Utilizemu i cookies per pudè presentà u cuntenutu di a homepage à voi in u megliu modu pussibule è per pudè offre funzioni per e social media è ancu per analizà l'accessu à u nostru situ web. In principiu, l'infurmazione nantu à u vostru usu di u nostru situ web pò esse trasmessa à i nostri partenarii per e social media è analisi. I nostri partenarii ponu cumminà sta infurmazione cù altre dati chì avete messu dispunibuli per elli o chì anu cullatu cum'è parte di u vostru usu di i servizii. D'accord Più infurmazione