A bellezza robusta di l'Isule Shetland di u Sud, Diario di viaghju di l'Antartida

A bellezza robusta di l'Isule Shetland di u Sud, Diario di viaghju di l'Antartida

Rapportu di campu parte 2 : Isula Halfmoon • Isula Deception • Isula Elefante

di Rivista di viaghju AGE ™
Publicatu: Ultima aghjurnazione nantu à 3, K Viste

Visita à l'Isule Shetland Sud


Guida di viaghju AntarticaViaghju in l'AntartidaSouth Shetland & Peninsula Antartica & Georgia del Sud
Nave di spedizione Sea Spirit • Rapportu di campu 1/2/3/4

1. Isule Shetland Sud

Un paisaghju idiosincraticu

terra in vista ! Dopu dui ghjorni è mezu in alta mare, pudemu almenu avè un sguardu di ciò chì sta frase significa per i vechji cani di mare. U Canali di Beagle è u Passaghju di Drake avemu lasciatu daretu. Davanti à noi si trova South Shetland, un arcipelagu sub-antarticu. L'Isule Shetland Meridionali sò puliticamenti parti di l'Antartida è sò dunque cuparti da u Trattatu Antarticu. Cum'è u Settimu Cuntinente, l'Isule Shetland Meridionali sò attualmente pussede da nimu, ma i so residenti animali. Allora simu ghjunti.

Parechji passageri sò impannillati nantu à u ponte Spiritu di u mare, altri gode di a vista cù un windbreaker è una tazza di tè caldu nantu à u balcone, uni pochi di persone appiccicate à u pane da l'internu è u restu si sentenu in u lobby cù a finestra di stampa. Ùn importa micca cumu: tutti fighjanu fora, perchè quì ci passa u paisaghju solitario è bruttu di l'Isule Shetland Meridionali.

Irreale è bella in u so modu idiosincraticu. È hè per quessa chì simu quì, per maraviglià di sta individualità unica. Nisun culori piacevuli, senza motivi di cartolina turchese, palme è spiagge di sabbia bianca. innò Invece, scogliere scure, cime di muntagne innevate, cumuli di neve alti metri è bordi frastagliati di ghiacciai di antichi ghiacciai derivanu in l'infinitu grisgiu-blu di l'Oceanu Meridionale. A terra è u celu si uniscenu. Abbracciatevi. Unite tonu à tonu, solu per dissolve infine in un delicatu biancu-grigiu.

Paghemu i nostri rispetti à u sub-Antarticu è littiralmenti sughjenu a vista di i primi isuli friddi. Semu veramente quì. incarnatu. Accantu à i guardiani di l'Antartida. I nostri diti s'arrizzanu pianu pianu, u ventu ci annoda i capelli è ancu u nostru surrisu s'allarga. A nave hà stabilitu rotta per l'isula di Halfmoon. Durante u briefing datu da u nostru capu di spidizioni, avemu amparatu chì questa isula di Shetland Sud hè particularmente cunnisciuta per a so culonia di pinguini chinstrap. Quandu i primi pinguini saltannu à traversu l'onde accantu à u scafo di a nave, hè chjaru : simu digià assai vicinu.

Torna à a panoramica di u rapportu di sperienza


Guida di viaghju AntarticaViaghju in l'AntartidaSouth Shetland & Peninsula Antartica & Georgia del Sud
Nave di spedizione Sea Spirit • Rapportu di campu 1/2/3/4

2. South Shetland Island L'isula Halfmoon

Famiglia allargata di pinguini chinstrap & Co

Tutti nantu à u ponte ! Giacche, stivali di gomma è giacca di salvezza. Eccu. A squadra di spedizione Spiritu di u mare hà trovu un bonu postu per u nostru primu sbarcu è hè digià lanciatu u restu di i Zodiacs. Cù questi picculi barche gonfiabili per e cundizioni estremi, visiteremu parechji posti meravigliosi in i prossimi ghjorni. Un sguardu à l'onde, una presa di marinara, un passu curaggiu è simu dighjà pusati in u gommone è ghjittassi versu u nostru primu sbarcu.

Quattru pinguini da cinturione formate u cumitatu di accolta. Panni bianchi, spalle neri, è una faccia incredibbilmente carina: biancu cù una cresta negra, beccu neru, è una linea fina à traversu e guance. U quartu si stendeva rilassatu trà blocchi blu scintillanti di ghiaccio, è dopu si sguillava hop, hop, hop attraversu a spiaggia di ciottoli scuri.

Solu dopu à una sessione di foto estensiva, pudemu alluntanassi da i simpatici pinguini. Mi piacerebbe guardà i picculi tremu per ore. Sò abbastanza gentili per accumpagnà una parte di a strada.

Una piccula barca di legnu dilapidata conta a fugacità. Questa barca innocente hà una storia scura. Hè a prova chì, sfurtunatamenti, l'omu hà digià soprasfruttatu stu locu bellu, luntanu. Per quelli chì anu interessatu, un membru di a squadra di spidizioni revelà u sicretu scuru: u naufragiu di barca inconspicuous era un vechju barca di balena.

Qualchi metri più in là, in cima à a muntagna, avemu vistu un beccu di cera à faccia bianca, un acellu tipicu di a regione Antartica. In a distanza pudemu vede a culunia di pinguini. I primi passageri sò digià ghjunti quì, ma ci hè troppu da scopre in a strada per noi per avanzà prestu. Seguimu pianu pianu u percorsu di i bandieri rossi chì a squadra hà marcatu per noi. Cusì ognunu pò spiegà l'Isula Halfmoon à u so ritmu. Un sistema assai piacevule.

Diversi otari grassi di pelliccia sbattulanu in a baia, una sola elefante mariana femmina si trova trà, i pinguini chinstrap si siedenu nantu à picculi campi di neve è ghiacciai è a torre di muntagna in fondo. Nant'à un altru trattu di costa, un coppiu di noi di colpu chjappà pinguini gentoo oppostu. Sò simili in grandezza à i pinguini chinstrap, ma anu un capu neru cù una grande pezza bianca sopra l'ochju è un beccu aranciu distintivu. Ci hè tantu da vede !

Infine ghjunghjemu à a culonia di pinguini chinstrap. In picculi gruppi (chì parenu assai, assai grande à noi in u nostru primu ghjornu, perchè paragunemu à Georgia del Sud ùn sò ancora) l'animali stanu vicini. Sò in u mità di a muda è dà una stampa divertente.

Qualchidunu pare assai grassu: gonfiati, fluffy è cusì peluche chì vulete cuddle. Certi sò totalmente strappati è pareanu un vechju quilt di patchwork. L'altri sò digià stati finamente lisciati è piumati novi, fiori bianchi. U pianu hè cupartu di piumini molli è tutti i picculi pinguini ci ricordanu assai cuscini bianchi è bianchi dopu una longa lotta di cuscinu.

Quì finisce a nostra strada per oghje. Dui bandieri incruciati l’anu chjusu. Finu à quì è micca più. I pinguini anu bisognu di riposu durante a muda. Puderanu manghjà di novu solu quandu anu cambiatu cumplettamente u so piume. I pinguini mudanu tutte e so piume à u stessu tempu. Questu hè chjamatu muta catastròfica, spiega un ornitologu lucale da a squadra di spedizione. Ùn sò micca impermeabili in u so statu attuale, facendu impussibile per elli di caccià in l'onda fridda di l'Oceanu Meridionale. U digiunu hè l'ordine di u ghjornu. Per risparmià energia, l'animali si movenu pocu. Hè dunque impurtante micca di stressà elli è di mantene una distanza rispettuosa. Allora ci pusemu, stemu in silenziu è gode di a vista sopra a culunia.

Pianu pianu venemu à riposu, mette e camere da parte è pigliate stu mumentu speciale. A torre di a muntagna in fondu è davanti à noi simpatici boli di piume dormenu. Avemu ghjuntu. Pigliu un respiru prufondu è, per a prima volta, percive cunscientemente l'odore peculiar di i pinguini. Hanu u so propiu odore piccante. Lascià i mio ochji vaghjime felice. Pensu chì l'odore di u spaziu. Questu hè l'odore di l'Antartida chì vogliu ricurdà.

Torna à a panoramica di u rapportu di sperienza


Guida di viaghju AntarticaViaghju in l'AntartidaSouth Shetland & Peninsula Antartica & Georgia del Sud
Nave di spedizione Sea Spirit • Rapportu di campu 1/2/3/4

3. South Shetland Island L'isula di l'ingannu

U 1u iceberg è un cratere vulcanicu pienu d'acqua

Apertu l'ochji à a matina prima è, sicuru, u mo primu sguardu hè à a finestra. Un bellu paisaghju di muntagna hè digià passatu da quì. Allora esce da u lettu è in a giacca di spidizioni ! Pudemu dorme di novu in casa. L'ultima stanchezza si dissipa rapidamente in u ventu Antarticu. Respiru l'aria limpida di a matina è mentre u sole di a matina cullà nantu à e cime, scidemu davanti à una bella cresta glaciale chì ghjunghje sin'à u mare.

Eventualmente, u contornu di Deception Island principia à piglià forma. U nostru scopu per oghje. L'ingannimentu significa ingannu. Un nome adattatu per una isula chì hè in realtà un vulcanu attivu. Nimu ùn s'aspittava di pudè piglià a nave à mezu à elli. A causa di i colapsamenti è l'erosione sussegwenti di u crater rim, a camera magma parzialmente sviata hè stata inundata d'acqua di mare. Una volta scupertu, l'omu hà utilizatu stu portu naturali protettivu per ellu stessu dapoi.

Di colpu una struttura in a distanza attira a mo attenzione. iceberg avanti!

Infatti, u nostru primu iceberg. Un bellu colossu massivu. Angulare, rough è unpulished. Una vera muntagna flottante di neve è ghiaccio. Mentre ch'e aghju sempre à circà u tagliu perfettu di l'imaghjini, sò maravigliatu di novu quante sfumature di a natura bianca hè stata cun.

Duru biancu cù un toccu di grisgiu-blu, l'iceberg flota davanti à Deception Island. Ma a stretta striscia costiera di l'Isula Shetland Sud diventa visibile solu à una seconda vista. Radiante è neve bianca in u veru sensu di a parolla, brilla delicatamente da daretu à l'iceberg. Solu per tandu apparisce esse riflessu in u celu, à traversu u quale i nuvuli scorri in camini bianchi-grigi è bianchi lattichi, mentre chì cime cristalline di schiuma coronanu l'Ozan. Sò sicuru: nimu in u mondu ùn parerà u biancu quant'è culurita cum'è in l'Antartida.

Infine, u battellu s'avvicina à una lacuna stretta in u massicciu rocciosu di l'isula è u nostru capitanu si dirige direttamente versu ellu. L'isula di Deception hè annunziata via un altoparlante è prestu tutti i passageri sò stati à a ringhiera per entre Spiritu di u mare in u portu naturale di Deception Island. L'entrata stretta à a caldera inundata hè ancu chjamata Neptune's Bellow's perchè i venti forti spessu fischianu à traversu a custrizzione.

A diritta s'alza una scogliera scura, à manca una catena montuosa chì cresce cù formazioni rocciose culurite. Se fighjate bè, vi vede parechji picculi punti nantu à u pianu vicinu à l'oceanu. È i punti sò pinguini. U fossu di l'erosione chì conducemu hè adornatu cù massi lavati è una agulla di roccia libera. Stupiti senza fiatu, turnemu alternativamente à a diritta è à a manca, dopu avemu finitu.

Intornu à noi s'alza una muntagna protettiva è l'acqua diventa calma. Ciò chì percivemu cum'è muntagne hè u crater rim. Flottemu à mezu à a laguna d'acqua di mare di un cratere vulcanicu inundatu, in u centru di un vulcanu sempre attivu sottu à noi. A nuzione hè strana. Ma nunda in u circondu ùn indica stu fattu spettaculare è ci sentimu cumplettamente sicuru. Hè sta certezza ingannosa? U pianu di a caldera hè oghji rialzendu da circa 30 cm ogni annu, cum'è avemu amparatu in a cunferenza scientifica à a sera.

Qualcosa hè in muvimentu. Probabilmente hè una bona cosa chì ùn sapemu micca esattamente cusì. Pieni d'aspittà, simu à a ringhiera è aspittemu u ghjornu in Deception Island rilassati è eccitati.

Torna à a panoramica di u rapportu di sperienza


Guida di viaghju AntarticaViaghju in l'AntartidaSouth Shetland & Peninsula Antartica & Georgia del Sud
Nave di spedizione Sea Spirit • Rapportu di campu 1/2/3/4

3. South Shetland Island L'isula di l'ingannu

a) Camminata in mezzu di nulla (Baia Telephone)

Oghje hè u tempu di caminata in Telefon Bay: in mezzu di nulla in u paisaghju vulcanicu di Deception Island. I bandieri rossi marcanu u percorsu è decidemu di marchjà solu u ciclu marcatu in a direzzione opposta. Solu una manata di persone facenu u listessu è cullà nantu à a muntagna ripida chì tutti l'altri caminaranu dopu. Vale a pena natà contr'à u currente. Semu ricumpinsati cù vedute fantastiche è sopratuttu cù u sensu di solitudine.

Da quì sopra si vede tutta a laguna. A nostra nave di spedizione fluttua in u centru è di colpu pare minuscule cumparatu cù e dimensioni di stu cratere gigante. Da una vista d'uccello, vedemu a forma di u cratere assai megliu è cuminciamu à capisce ciò chì a nostra squadra di spedizione hà spiegatu prima.

Dopu una pausa meditativa cuntinuemu. Un altru pocu. Ancora è volta ci fermemu è gode di a vista di ritornu. Hè solu da questa altezza chì i belli turchese scintillanti pede di a laguna di u cratere diventanu chjaramente visibili è un secondu lavu, assai più chjucu, chì brilla giallumente versu noi.

Quandu avemu ghjuntu à u puntu più altu, i primi escursionisti venenu versu noi. Incrustati in l'estensione di l'Isula Deception, pareanu chjuchi è inconspicuous, malgradu i giacche di spedizione rosse brillanti. Da e colline chì si alzanu dolcemente, guardemu in un paisaghju vulcanicu battutu da u clima è prufondamente indentatu.

Pigliemu u nostru tempu, gode di a vista è catturà belli motivi di foto. Tuttavia, avemu finitu a strada circular più veloce chè a maiò parte. Cum'è l'amici di trekking, simu abituati à terreni rocciosi è in realtà si riscaldanu solu. Siccomu avemu mancatu l'eserciziu in ogni modu durante i ghjorni in mare, decidemu di currerà a strada di novu.

È cusì godemu i punti culminanti di a Baia di Telefon duie volte: terreni vulcanici, distese muntagnose, viste fantastiche, persone minuscule, lagune scintillanti è valli profondamente scolpiti.

Torna à a panoramica di u rapportu di sperienza


Guida di viaghju AntarticaViaghju in l'AntartidaSouth Shetland & Peninsula Antartica & Georgia del Sud
Nave di spedizione Sea Spirit • Rapportu di campu 1/2/3/4

Un barbecue cù vista

Allora hè u tempu di pranzu: oghje cù una deliziosa barbecue nantu à u ponte di u Spiritu di u mare. Inselbergs in u fondu è l'aria fresca di u mare in u nasu - hè cusì chì u pranzu hè duie volte più bonu. Ben alimentatu, tutti sò pronti per u prossimu sbarcu.

Torna à a panoramica di u rapportu di sperienza


Guida di viaghju AntarticaViaghju in l'AntartidaSouth Shetland & Peninsula Antartica & Georgia del Sud
Nave di spedizione Sea Spirit • Rapportu di campu 1/2/3/4

3. South Shetland Island L'isula di l'ingannu

b) Visita à una vechja stazione baleniera (Whaler's Bay)

Deception Island's Whalers Bay hè utilizatu da l'ospiti di u Spiritu di u mare percepitu assai diversamente. E dichjarazioni varienu da "Chì deveru fà quì?" à "Avete da vede chì." à "Oportunità fotografiche fantastiche." Parlemu di i resti arrugginiti di l'antica stazione di caccia di balena è di l'edificazioni dilapidate da a so storia movimentata. South Shetland Island. Ma à a fine di u ghjornu simu tutti d'accordu : Grazie à a Mamma Natura, u viaghju hè statu un successu cumpletu.

A caccia di foche, a caccia di balene è a trasfurmazioni di balene in a cucina di grassu più meridionale di u mondu hà furmatu l'Isula Deception in a prima mità di u XXu seculu. Un passatu tristu. Dopu, durante a Sicunna Guerra Munniali, i britannichi anu distruttu tutte e facilità per teme ch'elli puderanu cascà in mani tedeschi. Stamu impotenti per un mumentu davanti à e ruine di u tempu, fighjemu i enormi tanki rossi-ruggini è avemu imaghjini orribili in i nostri capi.

Allora facemu l'unica cosa logica: Ci lancemu in una photo shoot cù u zuccheru dolce di l'Antarticu di fur seals.

Cunnisciuti ancu com'è foche di pelliccia, i belli animali sò stati guasgi sguassati durante l'anni scuri di Deception Island. Ma furtunamenti sò tornati, anu multiplicatu cù successu è avà ricunquistà u so habitat. Pare di sapè ch'elli ùn anu più nunda da teme di l'omu è fermanu perfettamente calmi malgradu a nostra prisenza. Avemu troppu rilassate è gode di a bella vista è a cumpagnia di i cani di mare divertenti.

Si trovanu in ogni locu. À a spiaggia. in u muscu. Ancu trà i tanki. masci è femine. adulti è ghjovani. Chì bellu chì questa hè a so isula torna oghje. Un membru di a squadra di spidizioni attira a nostra attenzione à u muscu di novu. Dopu tuttu, simu in l'Antartida è per questa zona, i muschi sò una vegetazione estremamente lussureggiante chì meriteghja un pocu d'attenzione.


Allora andemu per a spiaggia è scopre l'edificazioni disfatte. Un pocu di storia ùn pò micca male. In u nostru viaghju à traversu u passatu, circhemu i tanki arrugginiti, sguardi in i finestri storti, truvamu sepolte antiche è i resti intarrati di un trattore in a sabbia. Ùn avete micca permessu di entre in e ruine. Ci hè un periculu acutu di colapsu.

Mi piace più u trattore. Hè impressiunanti ciò chì e masse di terra anu da esse spustate per chì u veiculu affundissi cusì profondamente. Un skuas accantu à legnu è unghie arrugginite mi fa ripensà. Saria sensu di pulisce quì. Hè solu una vergogna chì hè esattamente ciò chì hè pruibitu.

Unu di i passageri hè un avid fan di Lost Places cum'è questu. Hè tutale in questu è face mille dumande nantu à l'edificazioni. I quartieri viventi di a stazione di a caccia di balena sò stati cunvertiti in una stazione di ricerca da i britannichi, a squadra di spidizioni hà dettu oghje. L'hangar di l'aeronautica data ancu di stu periodu. Innò, l'aviò ùn ci hè più. Dapoi hè statu cacciatu. A Gran Bretagna, l'Argentina è u Cile anu avutu stazioni quì è anu rivendicatu l'isula. Dui eruzzioni vulcaniche mettenu fine à a disputa è l'isula hè stata evacuata. U cimiteru era ancu intarratu à quellu tempu. "E oghje?" Oghji, l'Isula Deception hè sottumessa à u Trattatu Antarticu. I rivindicazioni pulitiche di i stati sò dormienti è i resti di a stazione di balena sò prutetti cum'è un patrimoniu.


Basta storia per oghje. Semu attirati da l'animali abitanti di l'isula. À a nostra grande gioia scopremu dui pinguini Gentoo. Posanu pacienza per noi è sbattulanu avidamente avanti è avanti trà i fochi di pelliccia.

Allora u clima cambia di colpu è a natura trasforma a nostra escursione in qualcosa di assai speciale:

Prima, a nebbia si riunisce è l'umore cambia di colpu. In qualchì modu, e muntagne parenu più grande chè prima. Capanne minuscole, terra vulcanica, una forte pendenza rocciosa è torre di nebbia divoranti sopra. U paisaghju diventa misticu, a natura hè presente è u grisgiu intensu intensifica l'ombra di a roccia in culori brillanti.

Allora cumencia à piovi. Tuttu di colpu, cum'è un cumandamentu secretu. A fine nevicata scorre a spiaggia nera. A sabbia scura pare avè un pocu più scuru, un pocu rocker è più cuntrastanti. In a distanza, invece, i contorni si sfondanu, i nuvuli più bassu è u mondu sfondate.

Eventualmente a pioggia si solidifica in neve. È davanti à i nostri ochji, a costa di l'Isula Deception si trasforma in un novu paese di fata. U pittore di l'aria traccia dilicatamente e linee di e muntagne. Ogni unicu contornu. Cum'è un disegnu à matita. È quandu u so travagliu d'arti hè finitu, a nevicata ferma subitu.

Semu affascinati da cumu cambia u mondu intornu à noi. Cum'è una pruduzzione teatrale perfetta, solu in diretta. In pocu minuti, tutte e muntagne è e muntagne di a costa sò drappate in un vestitu biancu novu. Sembra bellu. Ancu quì, in un locu persu cum'è questu, a natura hà criatu un capu d'opera per noi.

Torna à a panoramica di u rapportu di sperienza


Guida di viaghju AntarticaViaghju in l'AntartidaSouth Shetland & Peninsula Antartica & Georgia del Sud
Nave di spedizione Sea Spirit • Rapportu di campu 1/2/3/4

4. South Shetland Island L'isula di l'elefante

A spiaggia di l'omi di Shackleton

A terza isula South Shetland avemu visitatu in a nostra spidizioni Antartica cù u Spiritu di u mare L'avvicinamentu hè Elephant Island.

Un bellu iceberg è un grandioso glacier ci aspettanu cum'è cumitatu d'accoglienza. E massi di ghiacciu scorri direttamente in u mare è u so riflessu crea un scintillante blu dilicatu chì si distingue nettamente contru à i scoglii rocciosi scuri. Più ci avvicinemu, più hè impressiunanti. Cù binoculi è teleobiettivi esploremu a so superficia salvajemente robusta. Hè incredibilmente bella.

Allora ghjunghjemu à Point Wild. U locu hè chjamatu dopu à Frank Wild, u cunfidendu strettu di Ernest Shackleton. Duranti l'avventurosa Endurance Expedition d'Ernest Shackleton à l'Antartida, a so nave hè stata intrappulata in u ghjacciu è eventualmente distruttu. A lotta di l'omi per a sopravvivenza è l'audace missione di salvezza hè leggendaria. Frank Wild era à u cumandamentu di l'equipaggiu restante.

Intantu, avemu amparatu assai nantu à sta spidizioni antartica da e lezioni à bordu è cusì guardemu à l'Isula Elefante cù l'ochju di un cunnoisseur. U trattu di spiaggia in questa isula di Shetland Sud pare minuscule. Quì 28 omi campavanu sottu à trè barche à remi rovesciate, perseveravanu è aspittàvanu di salvezza per mesi. Hè una pazza chì tutti sò sopravvissuti veramente. Oghje, à Point Wild, u munumentu à Luis Prado si trova in tronu trà i pinguini chinstrap. Un bustu di u capitanu chilenu chì eventualmente aiutau Ernest Shackleton à salvà i so omi.

Un viaghju in u Zodiac era in realtà pianificatu fora di l'Isula Elefante, ma sfurtunatamenti hè troppu ondulatu per passà à i picculi canotti. Ùn hè micca assai ventu, ma l'onde sò regularmente chjappà nantu à a marina nantu à u ponte più bassu. L'onde chì ci ghjunghjenu da l'altu mare sò troppu forti. L'entrata seria periculosa, almenu per e persone chì ùn sò micca bè nantu à i so pedi o chì ùn sò micca marittimi. U nostru capu di spidizioni decide chì u risicu di ferite hè troppu grande è u risicu troppu grande solu per avvicinà uni pochi di pedi più vicinu à l'isula. U swell hè u prublema, spieca scusa è guarda facci disappuntu. Allora si tira rapidamente un asso in a manica: l'osservazione di a balena hè l'ordine di u ghjornu.

Istantaneamente i nostri visi si illuminanu di novu. Dighjà nantu à a strada di l'Isula di l'Elephant pudemu avvistà uni pochi di pinne in u luntanu quandu u capitanu avia messu in rotta per l'isula. Avà hè tornatu cù u pianu di circà esattamente stu gruppu è sta volta per osservà da vicinu. Alzate l'ancora : balene avanti !

Torna à a panoramica di u rapportu di sperienza


Guida di viaghju AntarticaViaghju in l'AntartidaSouth Shetland & Peninsula Antartica & Georgia del Sud
Nave di spedizione Sea Spirit • Rapportu di campu 1/2/3/4

4. Osservazione di balene in l'Oceanu Meridionale

Balene avvistate fora di a costa di South Shetland

Colpu, daretu, fin. Di colpu simu ghjustu à mezu. Fontane d'acqua spruzzate in sopra in ogni locu. A diritta un colpu, poi a manca, un terzu più in daretu. Solu uni pochi di sicondi à u tempu, u spinu di e balene s'immerge in a superficia, chì ci permette di vede un picculu pezzu di l'animali maestosi. Semu senza fiatu perchè ci sò tanti.

A maiò parte sò baleni finti, ma ci sò ancu uni pochi di balene humpback. I gridi entusiastici accumpagnanu u spettaculu. Là - micca quì - è quì. I baleni finti, a seconda spezia di balena più grande in u mondu è avemu a furtuna di scuntrà un gruppu sanu. Folia. In seguitu, l'avvistamentu di una quarantina d'animali hè inseritu in u logbook. Quaranta. Ancu à a cena, tutti i passageri anu un grande sorrisu in faccia.

Torna à a panoramica di u rapportu di sperienza


Guida di viaghju AntarticaViaghju in l'AntartidaSouth Shetland & Peninsula Antartica & Georgia del Sud
Nave di spedizione Sea Spirit • Rapportu di campu 1/2/3/4

Entusiasmu cumu prucede?

Pruvate un appuntamentu romanticu cù l'Antartida in a parte 3

Nota: Questu articulu, è ancu i seguenti rapporti di campu, sò attualmente in corso.


I turisti ponu ancu scopre South Shetland nantu à una nave di spedizione, per esempiu nantu à u Spiritu di u mare.
Esplora u regnu solitario di u friddu cù l'AGE™ Guida di viaghju Antartica.


Guida di viaghju AntarticaViaghju in l'AntartidaSouth Shetland & Peninsula Antartica & Georgia del Sud
Nave di spedizione Sea Spirit • Rapportu di campu 1/2/3/4

Prufittate di a Galleria di Foto AGE™: A bellezza aspra di South Shetland

(Per una presentazione di diapositive rilassata in u furmatu pienu, basta à cliccà nantu à una di e foto)


Guida di viaghju AntarticaViaghju in l'AntartidaSouth Shetland & Peninsula Antartica & Georgia del Sud
Nave di spedizione Sea Spirit • Rapportu di campu 1/2/3/4

Sta cuntribuzione edituriale hà ricevutu un sustegnu esternu
Divulgazione: AGE™ sò stati dati servizii scontati o gratuiti da Poseidon Expeditions cum'è parte di u rapportu. U cuntenutu di a cuntribuzione resta micca affettatu. U codice di stampa si applica.
Copyrights è Copyright
I testi è e foto sò prutetti da copyright. U copyright per questu articulu in parolle è imagine hè interamente cù AGE ™. Tutti i diritti sò riservati. U cuntenutu per i media stampati / in linea pò esse licenziatu nantu à dumanda.
Légales
L'esperienze presentate in u rapportu di u campu sò basate solu nantu à avvenimenti veri. In ogni casu, postu chì a natura ùn pò micca esse pianificata, una sperienza simili ùn pò esse garantita in un viaghju dopu. Ancu s'è vo viaghjate cù u stessu fornitore (Poseidon Expeditions). Se a nostra sperienza ùn currisponde à a vostra sperienza persunale, ùn assumemu nisuna responsabilità. U cuntenutu di l'articulu hè statu studiatu currettamente è hè basatu annantu à l'esperienza persunale. Tuttavia, se l'infurmazioni sò ingannevoli o sbagliate, ùn assumemu micca responsabilità. Inoltre, e circustanze ponu cambià. AGE™ ùn garantisce micca l'attualità o a completezza.
Riferimentu fonte per a ricerca di testu
L'infurmazione nantu à u situ è ​​l'esperienze persunali à a Crociera di spedizione nantu à u Spiritu di u Mari da Ushuaia à traversu l'Isule Shetland Meridionali, Peninsula Antartica, Georgia di u Sud è Falklands à Buenos Aires in March 2022. AGE™ alluntanatu in una cabina cù balcone nantu à u ponte di sport.
Poseidon Expeditions (1999-2022), Pagina iniziale di Poseidon Expeditions. Viaghjà à l'Antartida [in linea] Recuperatu 04.05.2022-XNUMX-XNUMX, da URL: https://poseidonexpeditions.de/antarktis/

Più raporti AGE ™

Stu situ web usa i cookies: Pudete naturalmente sguassate sti cookies è disattivà a funzione in ogni mumentu. Utilizemu i cookies per pudè presentà u cuntenutu di a homepage à voi in u megliu modu pussibule è per pudè offre funzioni per e social media è ancu per analizà l'accessu à u nostru situ web. In principiu, l'infurmazione nantu à u vostru usu di u nostru situ web pò esse trasmessa à i nostri partenarii per e social media è analisi. I nostri partenarii ponu cumminà sta infurmazione cù altre dati chì avete messu dispunibuli per elli o chì anu cullatu cum'è parte di u vostru usu di i servizii. D'accord Più infurmazione