Pruvate u trekking di gorilla in Africa in diretta

Pruvate u trekking di gorilla in Africa in diretta

Gorilla di pianura • Gorilla di muntagna • Rainforest

di Rivista di viaghju AGE ™
Publicatu: Ultima aghjurnazione nantu à 1,7K Viste

Gorilla di pianura orientale (Gorilla beringei grauri) alimentazione in u Parcu Naziunale di Kahuzi-Biega in Repubblica Democratica di u Congo

Wo want Trekking di gorilla in natura hè pussibule? Chì ci hè da vede ?
E cumu si sente à stà davanti à u silverback in persona? 
AGE ™ hà Gorilla di pianura in u Parcu Naziunale di Kahuzi Biega (RDC)
Gorilla di muntagna in a Foresta Impenetrable di Bwindi (Uganda) osservatu.
Unisciti à noi in questa sperienza impressiunanti.

Visita parenti

Dui ghjorni fantastichi di trekking di gorilla

U nostru itinerariu principia in Rwanda, face una volta à a Republica Democràtica di u Congo è finisce in Uganda. Tutti i trè paesi offrenu parechje opportunità per osservà i grandi simi in u so ambiente naturali. Dunque simu spoiled per a scelta. Quale tour di gorilla hè u megliu? Vulemu vede Gorilla di Lowland Orientale o Gorilla di Montagna Orientale ?

Ma dopu un pocu di ricerca, a decisione hè sorprendentemente faciule, perchè u trekking di i gorilla di muntagna in Rwanda saria più caru chè visità i gorilla di pianura in RDC (Info nantu à i prezzi) è i gorilla di muntagna in Uganda. Un argumentu chjaru contr'à Rwanda è à u stessu tempu un bonu argumentu per chjappà a machja duie volte è sperimentà e duie sottospecie di i gorilla orientali. Appena dettu ch'è fattu: Malgradu tutti l'avvirtimenti di viaghju, decidemu di dà a RD Congo è i so gorilla di pianura una chance. L'Uganda era in ogni modu à l'agenda. Questu compie a strada.

U pianu: Avvicinate assai à i nostri parenti più grande in u trekking di gorilla cù un ranger è in un picculu gruppu. Rispittivu ma persunale è in u so ambiente naturale.


osservazione di a fauna salvatica • grandi scimmie • Africa • Gorilla di pianura in RDC • Gorilla di muntagna in Uganda • Gorilla trekking in diretta • Slide show

Gorilla trekking in RDC: Gorilla di pianura orientali

Parcu Naziunale di Khahuzi Biega

U Parcu Naziunale di Kahuzi-Biega in a Republica Democràtica di u Congo hè l'unicu locu induve i turisti ponu vede i gorilla di pianura orientali in natura. U parcu hà 13 famiglie di gorilla, duie chì sò abituati. Questu significa chì sò abituati à a vista di e persone. Cù un pocu di furtuna, avemu da affruntà prestu una di queste famiglie. In altri palori: Cerchemu u Silverback Bonane è a so famiglia cù 6 femine è 5 cuccioli.

Per l'escursionisti avid, u trekking di gorilla hè una bella caminata attraversu terreni accidentati di splendide sfumature di verde è vegetazione variata. Tuttavia, per quelli chì volenu vede i gorilla per un pocu tempu, u trekking di gorilla pò esse assai sfida. Camminemu da una densa furesta dighjà una ora. ùn ci sò camini.

A maiò parte di u tempu andemu nantu à tangles trampled di e piante chì coprenu a terra è formanu una spezia di sottobosco. I rami cedenu. I bumps hidden sò spessu micca ricunnisciuti finu à a tarda. I scarpi robusti, i pantaloni longu è un pocu di cuncentrazione sò dunque un must.

Una volta e una volta ci fermemu mentre u nostru ranger apre a strada cù u so machete. Intramu i calzoni di i pantaloni in i calzini per pruteggiri da e formiche. Semu cinqui turisti, trè lucali, un purtari, dui trackers è un ranger.

A terra hè sorprendentemente secca. Dopu à ore di piogge forti a notte scorsa, aghju aspittatu puddles di fangu, ma a furesta schermava è assorbava tuttu. Per furtuna, a piova s'hè firmata à tempu sta mane.

Infine passemu un vechju nidu. Lunghi ciuffetti d'erba è di e piante frondose si stendenu ammucchiati sottu à un grande arbulu è cuscinenu u pezzu di terra per una siesta accogliente: un locu di dorme di gorilla.

"Manca circa 20 minuti", informa u nostru ranger. Hà un missaghju in quale direzzione a famiglia di gorilla partì sta matina, perchè i trackers eranu digià fora di prima matina per localizà u gruppu. Ma e cose duveranu esse diverse.

Solu cinque minuti dopu ci fermemu di novu per lascià u restu di u gruppu chjappà cun noi. Uni pochi colpi di machete duveranu fà u nostru modu più faciule, ma di colpu u ranger si ferma à mezu à u so muvimentu. U spaziu chì si apre daretu à u verde appena sguassatu hè occupatu. Mi ripiglià u fiatu.

U silverback si trova à pocu metri davanti à noi. Cum'è in trance, fighjulu u so capu imponente è e spalle larghe è forti. Solu uni pochi di picculi pianti frondosi ci separanu da ellu. palpitazioni. Hè per quessa chì simu quì.

U silverback, però, pare assai rilassatu. Indifferentemente mordicchia uni pochi di foglie è ùn ci nota à pena. U nostru ranger sguassate cù cura uni pochi di steli più per migliurà a visibilità per u restu di u gruppu.

U silverback ùn hè micca solu. In u boschettu, vedemu duie altre teste è dui animali chjucchi sò seduti un pocu ammucciati da u capu. Ma pocu dopu chì u nostru gruppu tutale hà riunitu intornu à u spaziu in i cespuglii, u spinu d'argentu si alza è trottu.

Ùn ci hè micca chjaru se u gruppu di curiosi amici à dui zampe l'hà disturbatu dopu tuttu, se l'ultimu colpu di u ranger cù u so machete era troppu forte, o s'ellu hà solu sceltu un novu locu di alimentazione per ellu stessu. Per furtuna, eramu ghjustu in fronte è pudemu sperienze stu mumentu fantasticu di sorpresa in diretta.

Dui altri animali seguitanu u capu. Induve si pusonu, resta una piccula chjarra di e piante appiattite. Un grande è un picculu gorilla stanu cun noi. U grande gorilla hè chjaramente è inequivocabilmente una dama. In verità, pudemu avè imaginatu chì, in quantu à i gorilla di u pianu orientali, ci hè sempre solu un masciu sessualmente maturu in a famiglia, u silverback. I cuccioli maschili duveranu abbandunà a famiglia quandu anu più vechja. U picculu gorilla hè un cucciolo shaggy chì hè assediatu da alcuni mosquitoes è pare un pocu sopraffattu. Un cuddly furball.

Mentre guardemu sempre i dui gorilla è sperendu fervimenti ch'elli fermanu à pusà, a prossima sorpresa aspetta : un criaturu nascitu alza subitu u capu. Situatu vicinu à Mama Gorilla, avemu quasi mancatu u picculu in a nostra eccitazione.

U zitellu gorilla hè assai u più chjucu membru di a famiglia di u gorilla. Hè solu trè mesi, u nostru ranger sà. E mani chjuche, i gesti trà mamma è zitellu, a curiosità innocente, tuttu questu pare incredibilmente umanu. I figlioli si arrampicanu un pocu goffa nantu à u grembo di a mamma, pacchendu e so mani chjuche è fighjanu u mondu cù ochji grossi è tondi.

Per i prossimi trè anni, u zitellu hè sicuru di l'attenzione di a so mamma. "I gorilla infermiera per trè anni è anu una prole solu ogni quattru anni", mi ricordu di dì à u briefing sta matina. È avà stanu quì, à mezu à a machja congolese, à solu 10 metri di distanza da un gorilla è fighjulà un dolce gorilla chì ghjoca. Chì furtuna !

Per pura eccitazione mi scurdate ancu di filmà. Cum'è appughjà u buttone di l'otturatore per catturà ancu uni pochi di imagine in muvimentu, u spettaculu vene à una fine brusca. Mamma gorilla piglia u so zitellu è s'alluntana. Qualchi mumenti dopu, u cucciolo arruffatu salta in u sottobosco, lascendu u picculu gruppu di spettatori senza fiatu.

In totale, sta famiglia di gorilla conta 12 membri. Pudemu osservà bè quattru d'elli è ne vedemu brevemente dui più. Inoltre, avemu avutu una seccione trasversale assai considerableu di età: mamma, zitellu, fratellu maiò è u silverback stessu.

In verità perfetta. Tuttavia, vulemu di sicuru avè più.

Durante u trekking di gorilla, u tempu cù l'animali hè limitatu à un massimu di una ora. U tempu curre da u primu cuntattu di vista, ma avemu sempre un pocu di tempu. Forse pudemu aspittà chì u gruppu vultà ?

Ancu megliu: Ùn aspittemu, cerchemu. U trekking di u gorilla cuntinueghja. È dopu à pocu metri à traversu u boscu, u nostru ranger trova un altru gorilla.

A signora s'assede cù u so spinu contr'à un arbre, i braccia incruciati è aspetta e cose da vene.

U ranger a chjama Munkono. Cum'è un cucciolo, hè stata ferita in una trappula stallata da i bracconieri. L'ochju drittu è a manu diritta mancanu. Avemu avutu subitu l'ochju, ma a manu diritta sempre u mantene prutettu è dissimulatu.

Sogna per sè stessu, si gratta è sogna. Munkono va bè, per furtuna i feriti sò finiti per parechji anni. È s'è guardate bè, vi vede qualcosa d'altru: hè assai alta.

A poca distanza, i rami sbattulanu di colpu, attirà a nostra attenzione. Avvicinemu cun prudenza: hè u silverback.

Si ferma in u verde densu è si alimenta. Calchì volta avemu un sguardu di a so faccia espressiva, poi sparisce torna in u tangle di foglie. Una volta è torna ghjunghje à e foglie savurosi è si ferma à a so altezza sana in u boscu. Cù una altezza di circa dui metri, i gorilla di pianura orientali sò i più grandi gorilla è cusì i più grandi primati in u mondu.

Fighjemu ogni so mossa cun fascinazione. Mastica è coglie è mastica di novu. Quandu si masticanu, i musculi nantu à a so testa si movenu è ci ricurdenu quale hè davanti à noi. Sembra gustoso. Un gorilla pò manghjà finu à 30 kg di foglie à ghjornu, perchè u silverback hà ancu parechji piani.

Allora tuttu succede assai rapidamente di novu: da una seconda à l'altru, u silverback si move di colpu. Pruvemu di capiscenu a direzzione è ancu cambià pusizioni. Attraversu una piccula lacuna di vegetazione più bassa, si vede solu passà.

Nantu à quattru gammi, da daretu è in muvimentu, u cunfini d'argentu nantu à u so spinu vene in u so propiu per a prima volta. Un ghjovanu animali salta inaspettatamente direttamente daretu à u capu, chì mette in risaltu a grandezza imponente di u spinu d'argentu. Un mumentu dopu u picculu hè inghjustu da a densa vegetazione.

Ma avemu digià scupertu qualcosa di novu: un ghjovanu gorilla hè apparsu in a cima di l'arbulu è di colpu ci guarda da sopra. Pare di truvà noi cusì interessanti cum'è noi noi è sbuchjate curiosu trà e rami.

Intantu, a famiglia di gorilla seguita u spinu d'argentu è pruvemu u listessu. Cù una distanza sicura, sicuru. Trè altre spalle di gorilla sò apparsu in u verde chjaru vicinu à u so capu. Allora u gruppu si ferma di colpu di novu.

È dinò simu furtunati. U silverback si stalla assai vicinu à noi è principia à nutriscia di novu. Sta volta ùn ci sò guasi pianti trà di noi è quasi mi sentu cum'è ch'e aghju pusatu accantu à ellu. Hè incredibilmente vicinu à noi. Stu scontru hè assai più di ciò ch'e puderia esse speratu da u trekking di gorilla.

U nostru ranger hè per caccià più spazzola cù u machete, ma u tengu. Ùn vogliu micca risicà disturbà u silverback è mi piacerebbe piantà u tempu à u stessu tempu.

Mi accovacciato, senza fiato, e faccio fronte all'enorme gorilla davanti a me. Sentu u so smacking è fighjulà in i so belli ochji marroni. Vogliu piglià stu mumentu in casa cun mè.

Fighjulendu a faccia di u silverback è pruvate à memorizà e so caratteristiche faciale distintive: a zitella prominente, u nasu appiattitu, l'arechje chjuche è e labbra mobili.

Pisci casualmente u ramu prossimu. Ancu à pusà, pare enormu. Quand'ellu alza u so forte bracciu, vecu u so pettu musculu. Qualchese foto di u corpu seria gelosa. A so grande manu chjude u ramu. Ella pare incredibilmente umana.

Chì i gorilla appartenenu à i grandi simi ùn hè più una classificazione sistematica per mè, ma un fattu tangibile. Semu parenti, senza dubbitu.

Un sguardu à e spalle larghe è pilose è u collu forte mi ricurdeghja rapidamente quale hè pusatu davanti à mè: u capu di u gorilla stessu. A fronte alta face chì a so faccia pare ancu più massiccia è imponente.

Visibilmente cuntentu, u silverback stuffs un altru pugnu di foglie in bocca. U ghjacciu dopu à u ghjacciu hè manghjatu. Piglia u ramu trà i so labbre è sguassate cun talentu tutte e foglie cù i denti. Lascia u gambu più duru. Un gorilla abbastanza esigente.

Quandu u silverback si riparte infine, un sguardu à u clock revela chì ùn l'avemu micca seguitu sta volta. U nostru trekking di gorilla hè ghjuntu à a fine, ma simu felici. Un'ora ùn hè mai stata cusì longa. Cum'è per dì addiu, passemu sottu à un arbre chì ovviamente hè statu pigliatu da a mità di a famiglia di i gorilla. Ci hè una attività vivace in i rami. Un ultimu sguardu, un'ultima foto è po' andemu in daretu à a furesta - cù un grande surrisu nantu à a nostra faccia.


Fatti divertenti nantu à Silverback Bonane è a so famiglia

Bonane hè natu u 01 di ghjennaghju di u 2003 è hè dunque chjamatu Bonane, chì significa New Year
U babbu di Bonane hè Chimanuka, chì per un bellu pezzu hà guidatu a famiglia più grande in Kahuzi-Biéga cù finu à 35 membri.
In u 2016, Bonane hà cumbattutu Chimanuka è hà pigliatu i so primi dui femine cun ellu
In ferraghju 2023, a so famiglia era di 12 membri: Bonane, 6 femine è 5 ghjovani
Dui di i cuccioli di Bonane sò gemelli; A mamma di i gemelli hè a femina Nyabadeux
U zitellu gorilla chì avemu osservatu hè natu in uttrovi 2022; A so mamma hè chjamata Siri
A signora Gorilla Mukono manca un ochju è a manu diritta (probabilmente per via di una ferita di caduta cum'è un cucciolo)
Mukono hè assai incinta à u mumentu di u nostru trekking di gorilla: hà datu nascita à u so zitellu in marzu 2023


osservazione di a fauna salvatica • grandi scimmie • Africa • Gorilla di pianura in RDC • Gorilla di muntagna in Uganda • Gorilla trekking in diretta • Slide show

Gorilla trekking in Uganda: Gorilla di muntagna orientali

Bwindi Impenetrable Forest

Stu testu hè sempre in corso.


Sognu ancu di fighjulà i gorilla in u so habitat naturale?
L'articulu AGE™ Gorilla di pianura orientale in u Parcu Naziunale di Kahuzi-Biéga, RDC vi aiuta cù a pianificazione.
Ancu infurmazione nantu à Arrivu, prezzu è sicurità avemu riassuntu per voi.
L'articulu di l'AGE™ Gorillas di a Montagna Orientale in a Foresta Impenetrable di Bwindi, Uganda risponderà prestu à e vostre dumande.
Per esempiu, avemu riunitu l'infurmazioni nantu à u locu, l'età minima è i costi per voi.

osservazione di a fauna salvatica • grandi scimmie • Africa • Gorilla di pianura in RDC • Gorilla di muntagna in Uganda • Gorilla trekking in diretta • Slide show

Prufittate a Galleria d'Image di AGE™: Gorilla Trekking - Visita à i Parenti.

(Per una presentazione di diapositive rilassata in u furmatu sanu, basta à cliccà nantu à una foto è utilizate a freccia freccia per avanzà)


osservazione di a fauna salvatica • grandi scimmie • Africa • Gorilla di pianura in RDC • Gorilla di muntagna in Uganda • Gorilla trekking in diretta • Slide show

Copyright
I testi è e foto sò prutetti da copyright. U copyright di stu articulu in parolle è imagine hè interamente di AGE ™. Tutti i diritti riservati. U cuntenutu per i media stampati / in linea pò esse licenziatu nantu à dumanda.
Légales
I cuntenuti di l'articulu sò stati investigati cù cura è sò basati nantu à l'esperienze persunale. Tuttavia, se l'infurmazioni sò ingannevoli o sbagliate, ùn assumemu micca responsabilità. Se a nostra sperienza ùn currisponde à a vostra sperienza persunale, ùn assumemu nisuna responsabilità. Siccomu a natura hè imprevisible, una sperienza di trekking di gorilla simili ùn pò esse garantita. Inoltre, e circustanze ponu cambià. AGE™ ùn garantisce micca l'attualità o a completezza.
Riferimentu fonte per a ricerca di testu

Infurmazioni nantu à u situ, briefing in u centru di infurmazione di u Parcu Naziunale di Kahuzi-Biega, è ancu esperienze persunali cù u trekking di gorilla in a Republica Tedesca di u Congo (Parcu Naziunale di Kahuzi-Biega) è cù u trekking di gorilla in Uganda (Bwindi Impenetrable Forest) in ferraghju 2023.

Dian Fossey Gorilla Fund Inc. (21.09.2017/26.06.2023/XNUMX) Studià i cumpurtamenti di u gorilla di Grauer. [in linea] Recuperatu u XNUMX/XNUMX/XNUMX, da URL: https://gorillafund.org/congo/studying-grauers-gorilla-behaviors/

Gorilla Doctors (22.03.2023/26.06.2023/XNUMX) Busy Boy Bonane - Un Gorilla di Grauer Newborn. [in linea] Recuperatu u XNUMX/XNUMX/XNUMX, da URL: https://www.gorilladoctors.org/busy-boy-bonane-a-newborn-grauers-gorilla/

Parcu Naziunale di Kahuzi-Biéga (2017) Tariffe Standard per Attività di Safari in u Parcu Naziunale di Kahuzi Biega. [in linea] Recuperatu u 28.06.2023/XNUMX/XNUMX, da URL: https://www.kahuzibieganationalpark.com/tarrif.html

Più raporti AGE ™

Stu situ web usa i cookies: Pudete naturalmente sguassate sti cookies è disattivà a funzione in ogni mumentu. Utilizemu i cookies per pudè presentà u cuntenutu di a homepage à voi in u megliu modu pussibule è per pudè offre funzioni per e social media è ancu per analizà l'accessu à u nostru situ web. In principiu, l'infurmazione nantu à u vostru usu di u nostru situ web pò esse trasmessa à i nostri partenarii per e social media è analisi. I nostri partenarii ponu cumminà sta infurmazione cù altre dati chì avete messu dispunibuli per elli o chì anu cullatu cum'è parte di u vostru usu di i servizii. D'accord Più infurmazione