Prezzi per tour è immersioni in u Parcu Naziunale di Komodo Indonesia

Prezzi per tour è immersioni in u Parcu Naziunale di Komodo Indonesia

Tours in barca • Scuba Diving • Tariffe di u Parcu Naziunale

di Rivista di viaghju AGE ™
Publicatu: Ultima aghjurnazione nantu à 3,5K Viste

Nota: Questu post cuntene publicità è ligami affilati

U Parcu Naziunale di Komodo hè un Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO. Hè a casa di i famosi dragoni di Komodo, paisaghji impressiunanti è un fantasticu mondu sottumarinu cù coralli intatti, raghji manta è assai di più.

Ma quantu costa un viaghju in paradisu ?

In l'articulu seguente, amparate tuttu nantu à i prezzi in u Parcu Naziunale di Komodo: Cost of viaghji di ghjornu, gite in barca, charter di barca privata, Immersioni in u Parcu Naziunale di Komodo e Viaggi di snorkeling.

Per esempiu: Per un viaghju di ghjornu cù una visita à i dragoni di Komodo è 2 immersioni in u parcu naziunale, duvete pianificà un budgetu di ~ $ 170 per persona.

Per a vostra pianificazione ulteriore avemu ancu infurmazioni nantu à Ingressu è Tariffe Ufficiale di u Parcu Naziunale,arrivendu equipagiu Alloghju di notte riassuntu in Labuan Bajo.

Divertitevi à navigà è pianificà u vostru viaghju à Komodo!



Asia • Indonesia • Parcu Naziunale di Komodo • Prezzi Tours & Diving in Parcu Naziunale di Komodo • Entry Komodo Rumors & Facts

Costu Komodo Dragons & Sightseeing


 Viaghji di ghjornu à u Parcu Naziunale di Komodo

Ancu s'è vo avete solu un ghjornu, pudete cunnosce parechji punti culminanti di u Parcu Naziunale di Komodo è sperimentà i dragoni di Komodo in diretta. A vostra avventura di solitu principia prima di a matina. A sera avete un terrenu solidu sottu à i vostri pedi è torna in a cità portu di Labuan Bajo nantu à Flores.

Tour in barca veloce in u Parcu Naziunale di Komodo Tour in barca veloce
In un viaghju di ghjornu in barca veloce pudete cunnosce parechji posti famosi in u parcu naziunale. Destinazioni cumuni sò: Padar Island Viewpoint, Pink Beach, Manta Point, Taka Makassar Sandbar, Komodo Island o Rinca. L'attività sò variate è sò principalmente custituiti da snorkeling, una pausa in spiaggia, una corta caminata è una visita à i dragoni di Komodo. Tuttavia, a durata di sughjornu per destinazione hè limitata per quessa. Sicondu a dimensione di a barca veloce, i tour di gruppu sò pruposti per 10 à 40 persone. I posti sò generalmente in un internu climatizatu di a barca. Questi viaghji sò particularmente adattati per i viaghjatori soli cù un picculu budgetu o per i turisti cù pocu tempu.
I prezzi per un tour in barca veloce in u Parcu Naziunale di Komodo varienu da circa 1.500.000 à 2.500.000 IDR (circa $ 100-170) per persona. Sicondu u fornitore, a barca, a dimensione di u gruppu è a durata di u tour. U pranzu hè generalmente inclusu. Duvete chjarificà in anticipu se l'equipaggiu di snorkeling serà furnitu. I tariffi di u parcu naziunale sò spessu pagati separatamente. Se preferite un viaghju privatu ma avete solu un ghjornu, pudete charter una piccula barca veloce in privatu. U costu per questu hè di circa 600 à 1000 dollari per gruppu. Da 2023. Per piacè nutate pussibuli cambiamenti.

PUBLICIDAD: Escursioni di ghjornu in barca veloce à Komodo*

Torna à a visione generale


Tour privati ​​in barca in u Parcu Naziunale di Komodo

Un viaghju privatu à traversu u Parcu Naziunale di Komodo hè una fantastica opportunità per spiegà l'area prutetta individualmente. Per esempiu, pudete visità l'Isula di Komodo prima di a matina quandu i dragoni di Komodo sò sempre attivi è prima di l'arrivu di u ghjornu. Mettite a vostra strada persunale è pigliate u vostru tempu per ciò chì veramente interessa.

Tour Privatu di u Parcu Naziunale di Komodo Charter di barca cù notte à bordu
Un tour privatu vi offre a megliu flessibilità è abbastanza tempu per sperimentà a magia speciale di u Parcu Naziunale di Komodo. L'opzioni sò infinite: osservà i dragoni di Komodo, i pipistrelli, i raghji manta è e tartarughe marine, scopre i scoglii di coralli è i mangrovi, caminate à i punti di vista, rilassate nantu à a spiaggia o visitate u Museu di u Dragone di Komodo di Rinca Island. Hè sanu à voi cumu stabilisce u vostru focus. 2-3 ghjorni à bordu hè un bonu periodu. Lasciate u ventu soffiu in faccia nantu à u ponte è decide per voi stessu s'ellu vulete spiegà assai in pocu tempu o posti speciali in pace è tranquillità. Sicondu a dimensione di a barca o u numeru di cabine, i tour privati ​​​​per 2-6 persone sò pruposti. Questi tour sò perfetti per coppie chì cercanu un viaghju di sognu, per famiglie è per gruppi d'amici.
Una barca privata chì include l'equipaggiu è a guida pò esse più prezzu di ciò chì pensate: In April 2023, un tour cù una barca privata per 4 persone era pussibule da 1.750.000 IDR (circa 120 dollari) per persona è per ghjornu. Esempiu: Un tour privatu (2 ghjorni / 1 notte) cù una visita à l'Isula Padar, l'Isula Komodo, a Spiaggia Rosa è duie altre tappe di snorkeling, è ancu una notte à bordu in a Baia di Kalong per osservà i pipistrelli era di circa 10.000.000 IDR (circa. 670 dollari) prezzu tutale per 2 persone o à 14.000.000 IDR (circa 930 dollari) prezzu tutale per 4 persone. I tariffi di u parcu naziunale anu da esse pagatu separatamente. Chjarificà in anticipu se l'equipaggiu di snorkeling serà furnitu. Da 2023. Per piacè nutate eventuali cambiamenti. I prezzi attuali ponu esse richiesti da Guida Senior "Gabriel Pampur".
AGE™ hà esploratu u Parcu Naziunale di Komodo in 2016 è 2023 cù a guida turistica locale Gabriel Pampur:
Guida turistica Gabriel Pampur campa cù a so famiglia in Labuan Bajo in l'isula di Flores. Per più di 20 anni, hà mostratu à i turisti a so patria è a bellezza di u Parcu Naziunale di Komodo. Hà furmatu parechji rangers è hè rispettatu cum'è guida senior. Gabriel parla inglese, pò esse ghjuntu via Whats App (+6285237873607) è urganizeghja tour privati. Un charter di barca (2-4 persone) hè pussibule da 2 ghjorni. A barca offre cabine private cù letti a castello, una zona di seduta coperta è un ponte superiore cù lettini. Viste di l'isula, dragoni di Komodo, caminata, natazione è cibi diliziosi vi aspettanu. Cù u nostru propiu equipamentu di snorkeling, pudemu ancu gode di coralli, mangroves è manta. Fate chjaru i vostri desideri in anticipu. Gabriel hè felice di persunalizà u tour. Apprezzemu a so flessibilità, a prufessionalità è a so cordialità discreta è eramu dunque felici di esse à bordu cun ellu di novu.

PUBLICIDAD: Tour privati ​​in u Parcu Naziunale di Komodo*

Torna à a visione generale


Viaghji di gruppu à u Parcu Naziunale di Komodo

Avete parechji ghjorni, ma un viaghju privatu ùn vi cunvene micca ? Nisunu prublema. I battelli d'escursioni spartuti per viaghji di più ghjorni attraversu u Parcu Naziunale di Komodo sò menu cumuni, ma hè ancu pussibule. In alternativa, pudete ancu participà à un viaghju cumminatu per Komodo è Flores.

Tour di gruppu Flores è Parcu Naziunale di Komodo Pacchetti di viaghju di più ghjorni
U prugramma per i tour multi-ghjornu varieghja assai. Per esempiu, ci sò affari cù pernottamenti in Flores chì combinanu un prugramma di excursioni intornu à Labuan Bajo cù un viaghju di ghjornu in barca veloce à u Parcu Naziunale di Komodo. In alternativa, i tour di notte sò dispunibuli, cù u battellu chì visita i dui costi di Flores è u Parcu Naziunale di Komodo. È infine ci sò excursioni in barca, cù un prugramma di parechji ghjorni in u parcu naziunale. Tali pacchetti di viaghju sò ideali per i viaghjatori in solitaria cù u tempu è un budgetu mediu, per i viaghjatori socievoli è per tutti quelli chì ùn volenu micca pianificà assai.
Un pacchettu di 2-3 ghjorni chì include una visita à u Parcu Naziunale di Komodo costa circa $ 300 à $ 400 per persona. In più di a durata di a tour pura, duvete sempre cunsiderà a durata di a permanenza in u Parcu Naziunale di Komodo quandu fate un paragone. A volte i prezzi più bassi includenu cabine di dorme spartute. I tariffi di u parcu naziunale spessu anu da esse pagatu separatamente. Da 2023. Per piacè nutate eventuali cambiamenti.

PUBLICIDAD: Tours di gruppi di più ghjorni cumpresu u Parcu Naziunale di Komodo *

Torna à a visione generale


Trasferimentu trà Lombok è Flores

Parechje strade portanu à Komodo. I viaghjatori à pocu budgetu spessu decidenu contru l'aviò è utilizanu ferries publichi particularmente economici per Flores. Un'alternativa interessante per i backpackers hè un tour in barca di più ghjorni cù tappe di snorkeling è una tappa in u Parcu Naziunale di Komodo.

Tour in barca Lombok Flores tour di backpacker
Da Flores à Lombok (è vice versa) i viaghji di gruppu di pocu budgetu sò offerti in barca. Ancu s'ellu hè significativamente più caru di viaghjà cù u trasportu publicu, u rapportu prezzu-prestazioni resta interessante per i backpackers. Perchè? Una tappa in u Parcu Naziunale di Komodo cù una visita à i dragoni di Komodo hè digià pianificata in questu viaghju in barca di 3-4 ghjorni. Sicondu u fornitore, altri punti culminanti di u parcu naziunale sò ancu avvicinati. In a strada, più visite isulane, tappe di snorkeling o ancu una opzione di snorkeling cù squali balena ponu cumplementà u prugramma di a traversata. L'alloghju è i pasti à bordu sò inclusi. U gruppu sanu di solitu dorme nantu à i materassi nantu à u ponte.
Ci sò parechji rapporti in Internet chì criticanu l'igiene o e precauzioni di sicurezza à bordu. Ùn avemu micca participatu à un tali viaghju cù AGE™ prima è ùn pudemu dunque micca valutà e valutazioni. Tuttavia, duie ragazze amatori di viaghju chì avemu scontru in Raja Ampat è Flores eranu assolutamente entusiasmati di a so tour. U prezzu per un tali tour backpacker in u Parcu Naziunale di Komodo hè di circa 300 - 400 $ per persona, secondu u fornitore è a barca.

PUBLICIDAD: Trasferimentu di l'Esperienza di Lombok Flores *


Torna à a visione generale


Asia • Indonesia • Parcu Naziunale di Komodo • Prezzi Tours & Diving in u Parcu Naziunale di Komodo • Tariffe d'entrata Komodo

Prezzi di immersione in u Parcu Naziunale di Komodo


Escursioni di ghjornu per i subacquei à a riserva naturale

Unipochi di i più famosi I siti di immersione in u Parcu Naziunale di Komodo I subacquei ponu digià ghjunghje cù viaghji di ghjornu. E scole di immersione sò situate in a piccula cità portu di Labuan Bajo in l'isula di Flores. I battelli di immersione partenu prima di a matina è tornanu à Labuan Bajo à u tramontu. Tours à Komodo Centrale o Komodo Nordu sò dispunibili.

Immersioni in barca in u Parcu Naziunale di Komodo Viaghji di immersione di un ghjornu
Per u prezzu di circa 2.500.000 IDR (circa 170 dollari), i viaghji di immersione in u Parcu Naziunale di Komodo cù 3 immersioni sò pruposti. O Komodo Centrale hè avvicinatu o i siti di immersione più sfida di u Nordu Komodo. L'equipaggiu di immersione (senza l'urdinatori di immersione) è u pranzu à bordu sò generalmente inclusi. I tariffi di u parcu naziunale sò da esse pagati separatamente. Da 2023. Per piacè nutate eventuali cambiamenti. Ci sò parechje scole di immersione in Labuan Bajo in l'isula di Flores chì offrenu viaghji di immersione in u Parcu Naziunale di Komodo. Esempi di prezzu attuale: Scuola di immersione PADI Neren (ccà) et l'école de plongée PADI Azul Komodo (ccà).
Escursioni di ghjornu in u Parcu Naziunale di Komodo in barca Viaghji di ghjornu cù permessu di terra è immersione
In alternativa, i tours à u centru di Komodo sò offerti per u listessu prezzu di circa 170 dollari, chì includenu solu 2 immersioni, ma ancu una excursione in terra cù una visita à i dragoni di Komodo. Se pudete sceglie un'isula, dapoi u 2020 AGE™ consiglia l'isula di Komodo. L'equipaggiu di immersione (senza l'urdinatori di immersione) è u pranzu à bordu sò generalmente inclusi in u prezzu. I tariffi di u parcu naziunale è i tariffi di u ranger sò da esse pagati separatamente. Da 2023. Per piacè nutate eventuali cambiamenti.
AGE™ hà immersu cù Neren in u Parcu Naziunale di Komodo in 2023:
Guerrieri Scuola di immersione PADI Neren si trova nantu à l'isula di Flores in Labuan Bajo. Offre immersioni di un ghjornu in u Parcu Naziunale di Komodo. Komodo Centrale o Komodo Nordu hè avvicinatu. Finu à 3 immersioni sò pussibuli per tour. In Neren, i subacquei spagnoli truveranu cuntatti in a so lingua nativa è si sentenu immediatamente à a casa. Di sicuru, tutte e naziunalità sò benvenute. A barca di immersione spaziosa pò piglià sin'à 10 subacquei, chì sò naturalmente spartuti trà parechje guide di immersione. Nantu à u ponte superiore pudete rilassate trà immersioni è gode di a vista. À l'ora di pranzu ci hè un alimentu diliziosu per rinfurzà. I siti di immersione sò selezziunati secondu a capacità di u gruppu attuale è eranu assai variati. Parechji lochi di immersione in u centru sò ancu adattati per i subacquei in acqua aperta. Una maravigliosa introduzione à u mondu sottumarinu di Komodo!

Torna à a visione generale


In un liveaboard in u Parcu Naziunale di Komodo

In un liveaboard multi-ghjornu, sfarente I siti di immersione in u Parcu Naziunale di Komodo esse cumminati in modu flessibile. Siccomu u tour ùn hè micca limitatu da un viaghju di ritornu ogni sera, i tempi megliu (secondu u clima, i currenti, e maree) ponu esse spessu scelti per i immersioni individuali. Inoltre, nantu à un liveaboard avete l'uppurtunità di sperimentà u Parcu Naziunale di Komodo in immersioni di notte.

Liveaboard in u Parcu Naziunale di Komodo Crociera multi-ghjornu 2-3 ghjorni
Ci sò parechje scole di immersione in Labuan Bajo in l'isula di Flores chì offrenu crociere di più ghjorni attraversu u Parcu Naziunale di Komodo. Sò generalmente pensati per un periudu di 2-3 ghjorni è offrenu finu à 4 immersioni per ghjornu. Inoltre, i picculi excursioni in riva sò generalmente inclusi in u prezzu, cusì vi vede i dragoni di Komodo è un puntu di vista o Pink Beach in più di immersioni indimenticabili. Sicondu u fornitore, ci sò cabine o alloggi di notte nantu à u ponte. À Azul Komodo, u prezzu per una crociera di 2-3 ghjorni in u Parcu Naziunale di Komodo era IDR 4.000.000 (circa $ 260) per ghjornu per persona per a prenotazione anticipata. A pensione completa è l'equipaggiu di immersione (eccettu l'urdinatore di immersione) sò stati inclusi. I tariffi di u parcu naziunale sò da esse pagati separatamente. Da 2023. Per piacè nutate eventuali cambiamenti. I prezzi attuali per un liveaboard cù Azul Komodo ponu esse truvati quì ccà.
AGE™ era in crociera cù Azul Komodo in 2023:
Guerrieri Scuola di immersione PADI Azul Komodo si trova nantu à l'isula di Flores in Labuan Bajo. In più di viaghji di ghjornu, offre ancu safari di immersione multi-ghjornu in u Parcu Naziunale di Komodo. Cù un massimu di 7 invitati à bordu è un massimu di 4 subacquei per Dive Master, una sperienza persunalizata hè garantita. I siti di immersione famosi cum'è Batu Balong, Mawan, Crystal Rock è The Cauldron sò à l'agenda. Immersioni notturne, brevi escursioni in costa è una visita à i dragoni di Komodo cumpletanu u tour. Dormi nantu à materassi cunfortu cù biancheria di lettu nantu à u ponte è u chef si cura di u vostru benessere fisicu cù deliziosi pranzi vegetariani. Una certificazione Advanced Open Water hè necessaria per l'immersione in drift in u bellu nordu. Pudete ancu fà u corsu à bordu per una carica extra. U nostru istruttore era fantasticu è hà fattu l'equilibriu perfettu trà guidatu in modu sicuru è liberu di esplurà. Ideale per gode di a bellezza di Komodo!

Torna à a visione generale


Crociera in Indonesia cù u Parcu Naziunale di Komodo Liveaboard 4-14 ghjorni
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attivitàPer i liveaboards più longu di 5-14 ghjorni truverete numerosi fornituri in linea. Qualchidunu partenu da Labuan Bajo è fucalizza nantu à u Parcu Naziunale di Komodo. Altri, per esempiu, cumincianu in Bali è integranu Komodo in un liveaboard multi-destinazione in Indonesia. In particulare se vulete immerse più à u sudu da Labuan Bajo in più di u Komodo Centrale è u Komodo di u Nordu, un liveaboard più longu hè a scelta perfetta. I prezzi per i liveaboards in u Parcu Naziunale di Komodo varienu assai, chì varienu da $ 200 à $ 500 per ghjornu. I tariffi di u parcu naziunale sò generalmente pagati separatamente, è i tariffi portu, i tariffi di carburante è l'equipaggiu di affittu sò spessu listati cum'è costi extra. Paragunate l'offerte cù cura. Ma ci sò ancu belli viaghji per u budget mediu quì. Da 2023. Per piacè nutate eventuali cambiamenti.
PUBLICIDAD: Crociera in u Parcu Naziunale di Komodo *



Torna à a visione generale


Asia • Indonesia • Parcu Naziunale di Komodo • Prezzi Tours & Diving in Parcu Naziunale di Komodo • Entry Komodo Rumors & Facts

Prezzi per snorkeling in u Parcu Naziunale di Komodo


 Opzioni è costi per i snorkelers in Komodo

Pudete ancu gode di parechje bellezze populari di u parcu naziunale, cum'è scogliere di corallo, mangroves, tartarughe o raghji manta mentre fate snorkeling. Ci sò parechji Destinazioni per i snorkelers, chì vi offre una visione di u mondu sottumarinu culurita di u Parcu Naziunale di Komodo.

Tour di snorkeling in u Parcu Naziunale di Komodo Tour di un ghjornu di snorkeling
A scola di immersione Azul Komodo offre ancu escursioni per i snorkelers. Per circa 800.000 50 IDR ($ 60-2023) pudete snorkel per un ghjornu in u Parcu Naziunale di Komodo. Entrerete in u Parcu Naziunale di Komodo nantu à una nave còmoda è sarete purtati à belli lochi di snorkeling in situ da una piccula barca veloce flexible. Un riccu pranzu à bordu è l'equipaggiu di snorkeling d'alta qualità sò inclusi in u prezzu. I tariffi di u parcu naziunale sò da esse pagati separatamente. Da XNUMX. Per piacè nutate eventuali cambiamenti. Pudete truvà i prezzi attuali per u snorkeling in u Parcu Naziunale di Komodo in Azul Komodo ccà.
Tour in barca cù snorkeling in u Parcu Naziunale di Komodo Tours cù opzione di snorkel
A maiò parte di i viaghji di ghjornu è i viaghji di gruppu chì duranu parechji ghjorni ùn anu micca focu annantu à l'esperienze di u mondu sottumarinu, ma piuttostu à furnisce una panoramica breve è cumpleta di a regione. Tuttavia, 2-3 tappe di snorkeling sò generalmente incluse. Prezzi in u Parcu Naziunale di Komodo per Tour in barca veloce e pacchetti di viaghju di più ghjorni varià assai. Duvete chjarificà in anticipu se l'equipaggiu di snorkeling serà furnitu.
Cù tour privati ​​​​pudete mette inseme u prugramma stessu è scopre i punti culminanti di snorkeling di u Parcu Naziunale di Komodo individualmente. E duie coste scunnisciute cù belli mangroves è posti famosi cum'è Pink Beach in Komodo Island, Pink Beach in Padar Island, Siaba Besar (Turtle City) è di sicuru Mantapoint sò adattati cum'è belle tappe di snorkeling. Cù a Charter di barca privata Pudete scopre i punti di snorkeling di u parcu naziunale individualmente è cumplementà u vostru viaghju cù una visita à i dragoni di Komodo o un puntu di vista. Hè a vostra barca, a vostra squadra è a vostra sperienza.

Torna à a visione generale


Asia • Indonesia • Parcu Naziunale di Komodo • Prezzi Tours & Diving in Parcu Naziunale di Komodo • Entry Komodo Rumors & Facts

Panoramica Prezzi in u Parcu Naziunale di Komodo


Tour di u Parcu Naziunale di Komodo

L'escursioni à u Parcu Naziunale di Komodo partenu di solitu da Labuan Bajo, in u portu di l'Isula Flores. Ci sò parechji intermediari per viaghji di ghjornu in barca veloce, diverse scole di immersione è a pussibilità di charter una nave cumpresi l'equipaggiu privatu. I tour di più ghjorni o i liveaboards partenu di solitu da Flores, Bali o Lombok.

Tour in barca di u Parcu Naziunale di Komodo Viaghju di gruppu Prezzi tour di gruppu Parcu Naziunale di Komodo
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attivitàTour di Snorkeling di un ghjornu: ~ $ 50- $ 60 / persona
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attivitàViaghjà in backpacker trà Flores è Lombok: ~ $ 80- $ 100 / persona / ghjornu
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attivitàTour in barca veloce à u Parcu Naziunale di Komodo: ~ $ 100- $ 170 / persona
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attivitàViaghji di ghjornu per i subacquei: ~ $ 170 / persona
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attivitàTour di gruppu multi-ghjornu cumpresu Komodo: ~ $ 100- $ 200 / persona / ghjornu
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attivitàLiveaboard 2-3 ghjorni: ~ $ 200-300 / persona / ghjornu
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attivitàLiveaboard 4+ ghjorni: ~ $ 200- $ 500 / persona / ghjornu
Tour in barca di u Parcu Naziunale di Komodo Viaghju di gruppu Prezzi tour privati ​​​​Parcu Naziunale di Komodo
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attivitàTour privati ​​in barca in u Parcu Naziunale di Komodo: da ~ 120 dollari / persona / ghjornu (4 persone min. 2 ghjorni)
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attivitàTour privati ​​in barca in u Parcu Naziunale di Komodo: da ~ 170 dollari / persona / ghjornu (2 persone min. 2 ghjorni)
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attivitàCharter privatu per un viaghju di ghjornu in barca veloce: ~ $ 800- $ 1000 / gruppu (circa 15 persone 1 ghjornu)

Torna à a visione generale


Asia • Indonesia • Parcu Naziunale di Komodo • Prezzi Tours & Diving in Parcu Naziunale di Komodo • Entry Komodo Rumors & Facts

Tariffe di u Parcu Naziunale di Komodo


Tariffe di u Parcu Naziunale da ghjugnu 2023

Attualmente ùn ci hè micca un bigliettu annuale, ma un bigliettu una volta per persona è per ghjornu calendariu. L'aumentu di a tarifa di ingressu di ghjennaghju 2023 hè statu ritiratu da u guvernu. In maghju 2023, i tariffi di u ranger sò stati aumentati temporaneamente significativamente, ma questu aumentu hè ancu nulla per u mumentu. In l'AGE™ Articulu Tasse d'ingressu à u Parcu Naziunale di Komodo 2023 - Rumori è fatti amparate tuttu nantu à l'alti è bassi caòtici trà $ 10 è $ 1000 in admission.

Prezzu d'ingressu à u Parcu Naziunale di Komodo per persona Ingressu à u Parcu Naziunale di Komodo
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attività150.000 10 IDR (~ $ XNUMX) [lundi à sabbatu] Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attività225.000 15 IDR (~$ XNUMX) [domenica è festività] Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attivitàs'applica per persona è per ghjornu calendariu
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attivitàNisun sconti cunnisciuti per i zitelli
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attivitàI prezzi ponu cambià di colpu. Avete lettu perchè ccà.

A tarifa tutale di u parcu naziunale hè custituita da diverse tasse. A barca chì utilizate in l'area prutetta hà ancu una tarifa d'ingressu. L'altezza dipende da a putenza di u mutore. Questi costi sò spessu inclusi in u prezzu di u tour.

Prezzu d'ingressu à u Parcu Naziunale di Komodo per barca Tariffa d'ingressu per a barca
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attivitàIDR 100.000 (~ $ 7) per barche lente per persona
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attività150.000 10 IDR (~ $ XNUMX) per barche veloci per persona
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attività200.000 14 IDR (~ $ XNUMX) per barche assai veloci per persona

Ulteriori tariffi dipendenu da quale isule vulete visità o induve pensa à andà in terra. Ci sò excursioni in spiaggia gratuiti, ma parechje isule costanu extra. In più di i tariffi isulani per persona, una tarifa di docking per a barca pò ancu esse dovuta.

Tariffa d'entrata Komodo Island Rinca Padar Island Tariffa isulana
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attività100.000 7 IDR (~ $ XNUMX) per l'isula di Komodo per persona
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attività100.000 7 IDR (~ $ XNUMX) per l'isula di Rinca per persona
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attività100.000 7 IDR (~ $ XNUMX) per l'isula Kanawa per barca
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attivitàannunciatu: 400.000 26 IDR (~ $ XNUMX) per l'Isula Padar per persona, finu à avà gratis
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attivitàTariffa di parcheghju di 100.000 7 IDR (~ $ XNUMX) per barca per isula *
(*s'applique à Komodo, Rinca, Padar et Kanawa Island)

À questu costu di basa aghjunghje più bigliettu per trekking, visione di a fauna salvatica, snorkeling è immersione. A tarifa reale di u parcu naziunale hè custituita da parechji costi è dipende da ciò chì fate in u Parcu Naziunale di Komodo.

Prezzi Attività Parcu Naziunale di Komodo Tariffe di attività
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attività25.000 IDR (~ $ 1,50) tariffa di immersione
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attività25.000 1,50 IDR (~ $ XNUMX) tariffa di canoa
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attivitàTassa di snorkeling di 15.000 1 IDR (~ $ XNUMX).
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attività10.000 0,70 IDR (~ $ XNUMX) Visione di a fauna salvatica
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attività5.000 0,30 IDR (~ $ XNUMX) tariffa di trekking

Se visitate l'isule di Komodo o Padar, allora un ranger hè ubligatoriu. Avete da ingaghjate è pagà per questu locu in l'isula rispettiva. Un ranger hè ancu necessariu appena vo vulete lascià u boardwalk in Rinca. Ellu vi accumpagna per l'escursione rispettiva (in più di a vostra guida persunale).

Tariffa di u ranger di u Parcu Naziunale di Komodo spese di ranger
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attività120.000 8 IDR (~ $ 5) tariffa di ranger per gruppu di XNUMX persone (finu à a caminata media)
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attività150.000 10 IDR (~ $ 5) tariffa di ranger per gruppu di XNUMX persone (per a longa caminata)
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attivitàannunciatu: 400.000 450.000 - 30 XNUMX IDR (~ $ XNUMX) tariffa di ranger per persona
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attivitàI prezzi ponu cambià di colpu. Avete lettu perchè ccà.

I tariffi di u ranger eranu per Maghju 2023 hà aumentatu significativamente. Inoltre, a tarifa era temporaneamente dovuta per persona invece di per gruppu. Pocu dopu, però, l'aumentu hè statu completamente ritiratu. Tuttavia, duvete infurmatu regularmente nantu à i novi sviluppi.

Nota: I prezzi cumpilati duveranu dà una visione di a struttura cumplessa di u costu di u Parcu Naziunale di Komodo. Tuttavia, AGE™ ùn garantisce micca l'attualità o a completezza. Da ghjugnu 2023. U passatu hà dimustratu chì i tariffi di u Parcu Naziunale di Komodo ponu cambià assai rapidamente è in modu erraticu.

Torna à a visione generale


Esempi pratichi di tariffi di parchi naziunali

Per i tour in barca:

A Tassa di Escursione in u Parcu Naziunale di Komodo hè custituita da a Tassa d'Ingressu, Tasse di Attività è Ranger è Tasse di Landing Island. Sò pagati per ghjornu calendariu. A pulitica di tariffu hè sfurtunatamenti assai cunfusa und cambia regularmente.

Esempi di tariffu di u Parcu Naziunale di Komodo Esempiu: Tour à Komodo è Padar (Luni)
(U prugramma include Komodo Dragon medium trekking, viewpoint & snorkeling)
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attività150.000 10 IDR (~ $ XNUMX) Ingressu Turisticu (per persona)
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attivitàIDR 15.000 (~ $ 1) tariffa di snorkeling (per persona)
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attività10.000 0,70 IDR (~ $ XNUMX) Visione di a fauna salvatica (per persona)
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attività5.000 0,30 IDR (~ $ XNUMX) trekking (per persona)
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attività100.000 7 IDR (~ $ XNUMX) Tassa di l'isula di Komodo (per persona)
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attività120.000 8 IDR (~ $ XNUMX) Ranger Komodo (da esse pagatu pro rata)
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attività120.000 8 IDR (~ $ XNUMX) Ranger Padar (da esse pagatu pro rata)
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attività100.000 7 IDR (~ $ XNUMX) Parcheghju Barca Komodo (da esse pagatu pro rata)
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attività100.000 7 IDR (~ $ XNUMX) Parking Boat Padar (da esse pagatu pro rata)
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attivitàpossibbilmente 100.000 IDR (~ 7 dollari) entrata in barca se micca inclusa in l'offerta di tour
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attività400.000 26 IDR (~ $ XNUMX) se applicabile una volta chì a tarifa annunciata di Padar Insland diventa dovuta

Per i subacquei:

A tarifa di u Parcu Naziunale di Komodo per i subacquei hè custituita da a tarifa d'ingressu è a tarifa di immersione. In più di i tariffi di u parcu naziunale, i subacquei anu da pagà 100.000 XNUMX IDR Tassa Turistica Flores. I dui sò pagati per ghjornu calendariu.

Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attivitàLuni - Venneri: Totale IDR 275.000 18,50 (~ $ XNUMX)
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attivitàDumenica è vacanze: Totale IDR 350.000 (~ $ 23,50)

Per i snorkelers:

A tarifa di u Parcu Naziunale di Komodo per i snorkelers hè custituita da a tarifa d'ingressu è a tarifa di snorkeling. In più di i tariffi di u parcu naziunale, i snorkelers anu da pagà 50.000 XNUMX IDR Tassa Turistica Flores. I dui sò pagati per ghjornu calendariu.

Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attivitàLuni - Venneri: Totale IDR 215.000 14,50 (~ $ XNUMX)
Più infurmazione è dettagli nantu à l'offerta. I prezzi è i costi è ancu i tariffi d'ingressu per i siti, i viaghji è l'attivitàDumenica è vacanze: Totale IDR 290.000 (~ $ 19,50)

Torna à a visione generale


Asia • Indonesia • Parcu Naziunale di Komodo • Prezzi Tours & Diving in Parcu Naziunale di Komodo • Entry Komodo Rumors & Facts

Arrivu & Overnight Labuan Bajo


Possibilità è prezzi per l'arrivu

A maiò parte di i turisti utilizanu l'isula di Flores o u so portu di Labuan Bajo cum'è una basa per visità u Parcu Naziunale di Komodo. Da Labuan Bajo, i battelli d'escursione è i battelli di immersione partenu per u Parcu Naziunale di Komodo ogni ghjornu.

Arrivu à u Parcu Naziunale di Komodo in aviò.Arrivu in aviò
U modu più faciule per arrivà à l'Isula Flores hè in aereo da Bali: l'Aeroportu Internaziunale di Denpasar hà boni voli domestici à Labuan Bajo. U costu hè di circa $ 60 per volu per persona. Per piacè nutate eventuali cambiamenti. Da 2023.
Arrivà à u Parcu Naziunale di Komodo per mare Arrivu per mare
U modu più economicu per ghjunghje quì hè in ferry publicu. Tuttavia, duvete pianificà u vostru tempu, perchè alcune cunnessione di ferry sò servite solu una volta à settimana. Possibile rotta: Benoa (Bali) Ferry -> Lembar (Lombok) Ferry -> Bima (Sumbawa) Ferry -> Labuan Bajo (Flores). U costu tutale hè di circa $ 20 per persona. Per piacè nutate eventuali cambiamenti.
In alternativa, pudete Tour in barca da Lombok à Flores libru. In questu viaghju di 3-4 ghjorni pudete digià gode di uni pochi di tappe in a strada è in u Parcu Naziunale di Komodo. A tour costa circa 350 dollari è hè una mistura di l'arrivu è l'avventura.

Torna à a visione generale


Possibilità è prezzi per una notte

Quasi tutti i turisti passanu a notte in Labuan Bajo prima o dopu un tour à Komodo. U portu hè ancu un bonu puntu di partenza per viaghji di ghjornu. Escursioni di ghjornu à u Parcu Naziunale di Komodo è à i siti di l'isula di Flores sò offerti quì. Ci sò posti per stà in Labuan Bajo per adattà à tutti i budget.

Prezzu Alloghju Low Budget Labuan Bajo Puntu di partenza di parechji viaghji à u Parcu Naziunale di KomodoAlloghju à pocu budgetu
L'abitazioni è l'ostelli offrenu una casa à i backpackers è i turisti individuali chì piacenu à mette in cuntattu cù i lucali. I prezzi sò intornu à $ 10 à $ 20 per notte per 2 persone. Calchì volta ci hè solu un lettu, qualchì volta ancu un picculu colazione, à volte ancu l'aria condizionata. Parechje alloghji boni in Labuan Bajo offrenu l'acqua corrente, ma soprattuttu senza doccia calda. Per piacè nutate chì i bagni in casa sò qualchì volta situati fora di a residenza, sò spessu spartuti è ùn rispondenu micca à i standard europei.
Prezzu Pernottamentu Classe media Labuan Bajo Puntu di partenza di parechji viaghji à u Parcu Naziunale di KomodoAlloggi di lusso
Se vulete un pocu di più lussu in vacanze, truverete ancu assai belli appartamenti è stanze cù un altu standard in Labuan Bajo. L'Hotel Golo Hilltop, per esempiu, offre un ambiente bellu cù una bella vista per 40 à 50 dollari per notte per 2 persone. Per l'alberghi cù una spiaggia privata, duvete verificà e recensioni in anticipu. Sfortunatamente, assai spiagge in Labuan Bajo anu un prublema di basura (da 2023). Fortunatamente, u Parcu Naziunale di Komodo stessu hè assai pulitu.
Price Overnight Luxury Labuan Bajo Puntu di partenza di parechji viaghji à u Parcu Naziunale di KomodoAlloggi di lussu
U Sudamala Resort offre un ambiente di alta qualità cù una grande piscina esterna per 100 dollari per notte per 2 persone. Di sicuru, ci hè ancu una opzione assai più esclusiva. Pudete ancu stà in suites cù una piscina privata o in resorts in piccule isule private fora di a costa di Labuan Bajo. I prezzi varienu da circa $ 200 à $ 500 per notte per 2 persone. In particulare chì u guvernu hà ripetutamente A tarifa d'entrata aumenta annunciatu per u Parcu Naziunale di Komodo, più è più hotel di lussu sò custruiti.

Torna à a visione generale


Leghjite l'articulu principale di AGE™ Snorkeling è immersione in u Parcu Naziunale di Komodo.
Visita u Draghi di Komodo in u Parcu Naziunale di Komodo è sperimentate a casa di i dragoni di Komodo.
Esplora lochi ancu più eccitanti cù AGE™ Guida di viaghju in Indonesia.


Asia • Indonesia • Parcu Naziunale di Komodo • Prezzi Tours & Diving in Parcu Naziunale di Komodo • Entry Komodo Rumors & Facts

Stu post cuntene publicità
* Questu articulu cuntene ligami affilati à: Viator. Se una compra o una prenotazione si faci via un ligame affiliatu nantu à stu situ web, u cumpratore ùn incurrà micca costi supplementari. Tuttavia, ricevemu una cumissioni da u fornitore. Tutti l'annunzii eranu chjaramente marcati cum'è publicità.
I viaghji à u Parcu Naziunale di Komodo sò stati supportati esternamente
Divulgazione: AGE™ sò stati dati sconti o servizii gratuiti cum'è parte di un rapportu nantu à u Parcu Naziunale di Komodo - da: PADI Dive School Azul Komodo; Scuola di immersione PADI Neren; guida turistica Gabriel Pampur; U codice di stampa si applica: A ricerca è a rappurtazione ùn deve esse influenzata, impedita o ancu impedita accettendu rigali, inviti o sconti. L'editori è i ghjurnalisti insistenu chì l'infurmazione sia data senza accettà un rigalu o invitu. Quandu i ghjurnalisti informanu di viaghji di stampa à quale sò stati invitati, indicanu stu finanziamentu.
Copyright
I testi è e foto sò prutetti da copyright. U copyright di stu articulu in parolle è imagine hè interamente di AGE ™. Tutti i diritti riservati. U cuntenutu per i media stampati / in linea pò esse licenziatu nantu à dumanda.
Légales
U cuntenutu di l'articulu hè statu studiatu cù cura è hè ancu basatu annantu à l'esperienza persunale. Tuttavia, se l'infurmazioni sò ingannevoli o sbagliate, ùn assumemu micca responsabilità. Se a nostra sperienza ùn currisponde à a vostra sperienza persunale, ùn assumemu nisuna responsabilità. Inoltre, e circustanze ponu cambià. AGE™ ùn garantisce micca l'attualità o a completezza.
Riferimentu fonte per a ricerca di testu
Informazioni in situ, listini di prezzi di basa di u ranger in Rinca è Padar in aprile 2023 è sperienze persunali in u Parcu Naziunale di Labuan Bajo è Komodo in nuvembre 2016 è aprile 2023.

AgeTM (03.06.2023/2023/27.06.2023) Ingressu Parcu Naziunale di Komodo, Tariffe XNUMX - Rumors & Facts. [in linea] Recuperatu u XNUMX/XNUMX/XNUMX, da URL: Tariffe d'ingressu à u Parcu Naziunale di Komodo Notizie è fatti /

Azul Komodo (oD) Pagina iniziale di a scola di immersione Azul Komodo. [in linea] Recuperatu u 27.05.2023/XNUMX/XNUMX, da URL: https://azulkomodo.com/

Booking.com (1996-2023) Cerca un alloghju in Labuan Bajo [in linea] Recuperatu 25.06.2023-XNUMX-XNUMX, da URL: https://www.booking.com/searchresults.de

FloresKomodoExpeditions (15.01.2020-20.04.2023-2023, ultima Actualizazione 04.06.2023-XNUMX-XNUMX) Tassa di u Parcu Naziunale di Komodo XNUMX. [in linea] Recuperatu u XNUMX-XNUMX-XNUMX, da URL: https://www.floreskomodoexpedition.com/travel-advice/komodo-national-park-fee

Maharani Tiara (12.05.2023/03.06.2023/XNUMX) L'aumentu di a tarifa di u guardianu di u Parcu Naziunale di Komodo si materializza, scatta novi round di furia. [in linea] Recuperatu XNUMX-XNUMX-XNUMX, da URL: https://www.ttgasia.com/2023/05/12/komodo-national-park-ranger-fee-hike-materialises-sets-off-fresh-rounds-of-fury/

Neren Diving Komodo (oD) Pagina iniziale di a scola di immersione Neren. [in linea] Recuperatu u 27.05.2023/XNUMX/XNUMX, da URL: https://www.nerendivingkomodo.net/

Putri Naga Komodo, l'unità di implementazione di Komodo Collaborative Management Initiative (03.06.2017), Parcu Naziunale di Komodo. [in linea] Recuperatu u 27.05.2023 di maghju 17.09.2023, da URL: komodonationalpark.org. Actualizazione XNUMX settembre XNUMX: A fonte ùn hè più dispunibule.

Rome2Rio (senza data), Bali à Labuan Bajo [in linea] Recuperatu 27.05.2023-XNUMX-XNUMX, da URL: https://www.rome2rio.com/de/map/Bali-Indonesien/Labuan-Bajo

Più raporti AGE ™

Stu situ web usa i cookies: Pudete naturalmente sguassate sti cookies è disattivà a funzione in ogni mumentu. Utilizemu i cookies per pudè presentà u cuntenutu di a homepage à voi in u megliu modu pussibule è per pudè offre funzioni per e social media è ancu per analizà l'accessu à u nostru situ web. In principiu, l'infurmazione nantu à u vostru usu di u nostru situ web pò esse trasmessa à i nostri partenarii per e social media è analisi. I nostri partenarii ponu cumminà sta infurmazione cù altre dati chì avete messu dispunibuli per elli o chì anu cullatu cum'è parte di u vostru usu di i servizii. D'accord Più infurmazione