Tariffe d'ingressu à u Parcu Naziunale di Komodo: Rumors & Facts

Tariffe d'ingressu à u Parcu Naziunale di Komodo: Rumors & Facts

Perchè a tarifa hè cambiata constantemente, ciò chì ci hè daretu è ciò chì duvete cuntà.

di Rivista di viaghju AGE ™
Publicatu: Ultima aghjurnazione nantu à 4, K Viste

Point de vue sur l'île de Rinca Parc National de Komodo Indonésie

À u primu, à u sicondu - chì offre più?

Tra u 2019 è u 2023, i cambiamenti à a tarifa d'ingressu à u Parcu Naziunale di Komodo sò stati annunziati, implementati, ritirati, posposti è riprogrammati. Avà, assai viaghjatori sò cunfusi cumpresi. L'ammonti implicati sò variati quant'è $ 10 per persona, $ 500 per persona, o ancu $ 1000 per persona.

Quì pudete scopre cumu hè ghjuntu stu disordine, ciò chì era pianificatu è ciò chì si applica in realtà in 2023.


1. Lotta contru à u turismu di massa
-> Invece di 10 dollari 500 dollari di ingressu ?
2. A destinazione super premium
-> Aumentà à 1000 dollari previsti
3. U parcu naziunale cum’è mutore di l’ecunumia
-> Un safari park per l'isula di Rinca
4. È po vene a pandemia di Covid19
-> 250 dollari dopu un longu bloccu
5. Postponed and then cancelled
-> Torna à $ 10 per via di i grevi
6. Tariffa d'ingressu à u Parcu Naziunale di Komodo 2023
-> Cumu hè cumpostu l'entrata 2023
7. Aumentu di a tarifa Ranger 2023
-> Una nova tattica in a pulitica di i prezzi ?
8. Impattu nantu à u turismu, u paese è a ghjente
-> Incertezza è novi piani
9. Influenza nantu à a prutezzione di l'animali, a natura è l'ambiente
-> I soldi ùn sò micca tuttu, nò ?
10. Propiu opinione nantu à u tema
-> Soluzioni persunali

Asia • Indonesia • Parcu Naziunale di Komodo • Prezzi Tours & Diving in u Parcu Naziunale di Komodo • Entry Komodo Rumors & Facts

Lotta contru à u turismu di massa

In u 2018, l'autorità anu annunziatu per a prima volta chì anu intenzione di riduce u numeru di turisti in l'isula di Komodo. In principiu, un pensamentu assai sensibile è impurtante, perchè u numeru di visitatori hè aumentatu in modu esponenziale finu à a pandemia di Corona. Dopu chì l'aeroportu di Flores hè statu allargatu in u 2014 per pudè trasportà più turisti, in u 2016 circa 9000 visitatori per mese sò stati registrati in u Parcu Naziunale di Komodo. In 2017 ci era digià 10.000 XNUMX turisti à mese. Enorme navi da cruciera cù parechje centinaie di persone anu ancu sbarcatu.

L'ecoturismu gentile porta soldi per a pupulazione, prumove a cunniscenza per i rari dragoni di Komodo è sustene a preservazione di l'area prutetta, ma quì a corsa era chjaramente diventata troppu grande. U guvernu indonesianu hà annunziatu chì a tarifa d'ingressu per u Parcu Naziunale di Komodo aumenterà da 2020 150.000 IDR (circa 10 USD) per ghjornu à circa 500 USD in XNUMX. Questu deve riduce u numeru di visitatori è prutegge i dragoni di Komodo.

Torna à a visione generale


A destinazione super premium

Ma tandu sò stati fatti novi piani è l'aumentu annunziatu per u 2020 ùn era più validu. Invece di $ 500, a tarifa d'ingressu era inizialmente solu circa $ 10 per ghjornu è per persona. À u listessu tempu, però, u Ministeru di l'Internu indonesianu hà stabilitu un novu aumentu di tariffu per ghjennaghju 2021. Una visita à l'Isula di Komodo duverà custà $ 1000 in u futuru. Centu volte quant'è prima.

In un discorsu u 28.11.2019 di nuvembre di u XNUMX, u presidente indonesianu Joko Widodo hà dumandatu à Labuan Bajo per diventà una destinazione di viaghju super premium. A gestione turistica di Labuan Bajo deve esse attentu à ùn mischjà cù destinazioni turistiche di classa media bassa. Solu i turisti cù grandi borse sò benvenuti.

L'admission hè stata fissata cum'è una tarifa annuale. Qualchese chì paga $ 1000 duverebbe in u futuru riceve un adesione di un annu chì li permette di visità l'Isula di Komodo durante quellu tempu. U numaru di membri deve esse ancu limitatu à 50.000 XNUMX per annu.

Torna à a visione generale


U parcu naziunale cum'è un mutore di l'ecunumia

U numaru di turisti deve esse ridutta per prutege i dragoni di Komodo è à u stessu tempu Komodo hè statu annunziatu cum'è super premium. Ma per l'isula di Rinca, chì hè ancu in u Parcu Naziunale di Komodo è hè a casa di i dragoni di Komodo, ci eranu piani completamente differenti. Un safari park hè statu pianificatu quì per spinta l'ecunumia. U prugettu hè statu chjamatu "Parcu Jurassic" in i media. "Vulemu chì tuttu sia virali à l'esteru", spiegò l'architettu capu di u prugettu à u mumentu.

Ma cumu si mette inseme? In u futuru, solu uni pochi di turisti ricchi duveranu vede l'isula di Komodo. L'isula di Rinca, invece, era attivamente preparata è promossa per u turismu di massa. Per quessa, i critichi disprezzanu l'idea di conservazione di a natura di u guvernu è cunsidereghjanu a pulitica di tariffu cum'è marketing strategicu.

Torna à a visione generale


Asia • Indonesia • Parcu Naziunale di Komodo • Prezzi Tours & Diving in u Parcu Naziunale di Komodo • Entry Komodo Rumors & Facts

È dopu hè ghjunta a pandemia di Covid19

In April 2020, viaghjà in Indonesia ùn era più pussibule per i stranieri. L'industria turistica hà tenutu u so fiatu. Solu dopu à quasi 2 anni, dapoi u ferraghju 2022, l'ingressu in Indonesia hè statu permessu di novu. Intantu, u prughjettu nantu à Rinca avia avanzatu è l'apertura di u safari park era imminenti.

L'aumentu di a tarifa annunziatu per l'isula di Komodo, invece, ùn hè statu implementatu attivamente per via di a pandemia. In Aostu 2022, a tarifa d'ingressu per u Parcu Naziunale di Komodo hè stata in realtà aumentata à salti è limiti. Micca $ 500, micca $ 1000, ma circa $ 250 (IDR 3.750.000) per persona. U numaru di visitatori à l'Isula Komodo è l'Isula Padar deve esse limitatu à 200.000 turisti annu in u futuru.

Ancu se i tariffi assai più elevati sò stati urigginariamenti annunziati, u novu bigliettu annuale era una schiaffia per l'industria turistica. Parechji turisti anu annullatu i so viaghji per via di i costi inaspettati è numerosi tour operators anu da annullà i so viaghji. Parechji operatori turistici è scole di immersione sò stati digià affettati da a longa pausa Covid. A ghjente avia a spalle à u muru.

Torna à a visione generale


Postponatu è dopu annullatu

Dopu à e prutestazioni cumune è greve da e cumpagnie turistiche è i so impiegati, u guvernu hà in realtà ritiratu l'aumentu di a tarifa d'ingressu à u Parcu Naziunale di Komodo. À u listessu tempu, però, hà annunziatu un aumentu da ghjennaghju 2023.

In dicembre 2022, però, u Ministeru di u Turismu hà annunziatu di novu chì i prezzi d'ingressu bassi seranu mantinuti in 2023. Si spera chì sta decisione attirà più visitatori in l'isula. Un cambiamentu bruscu di core ? Micca bè. L'aeroportu di Labuan Bajo hè statu digià allargatu in 2021 cù u scopu di permette à i voli internaziunali di sbarcà in u futuru. Ovviamente, u numeru di turisti deve esse aumentatu invece di ridutta. Resta da vede cumu i tariffi è i numeri di visitatori si svilupperanu in i prossimi anni.

Torna à a visione generale


Asia • Indonesia • Parcu Naziunale di Komodo • Prezzi Tours & Diving in u Parcu Naziunale di Komodo • Entry Komodo Rumors & Facts

Tariffa d'ingressu à u Parcu Naziunale di Komodo 2023

Ùn ci hè micca un bigliettu annuale, ma un bigliettu una volta per persona per ghjornu. Cum'è digià dettu, a tarifa d'ingressu per persona per u Parcu Naziunale di Komodo hè stata invariata per u mumentu. Hè ancu 2023 150.000 IDR (circa 10 dollari) per persona per ghjornu in 225.000. In modu strettu, stu prezzu hè validu solu da u luni à u sabbatu. L'ingressu di dumenica è festivi hè IDR 15 (circa $ XNUMX).

Ma attenti ! A tarifa d'ingressu per persona include ancu a tarifa per a barca cù quale scopre u parcu naziunale. L'entrata in barca costa 100.000 200.000 - 7 14 IDR (circa XNUMX - XNUMX dollars) secondu a putenza di u mutore. I tariffi di l'isula è altri biglietti, per esempiu per trekking, ranger, snorkeling è diving, sò allora aghjuntu à questi costi basi. Un ranger hè necessariu per visità l'isule di Komodo è Padar.

I costi totali per u parcu naziunale sò custituiti da parechji tariffi è dipendenu da ciò chì vulete fà in u Parcu Naziunale di Komodo. Informazioni nantu à ogni tariffu pudete truvà in l'articulu Prezzi per tour è immersioni in u Parcu Naziunale di Komodo. Siccomu a pulitica di prezzi hè un pocu confusa, AGE™ hà ancu preparatu trè esempi pratichi (tour in barca, viaghju di immersione, tour di snorkeling) per voi per i rispettivi tariffi di u parcu naziunale.

Avanzate à a lista di i tariffi individuali

Torna à a visione generale


Aumentu di a tarifa di u Ranger 2023

In maghju 2023, ci hè statu un altru crisu in l'industria turistica. I tariffi di l'ingressu ùn anu cambiatu cum'è prumessu, ma avà u serviziu di viaghju di u parcu naziunale (Flobamor) hà aumentatu inaspettatamente a tarifa di u ranger.

Invece di 120.000 8 IDR (~ 5 dollari) per gruppu di 400.000 persone, 450.000 30 à 80 XNUMX IDR (~ XNUMX dollari) per persona sò stati di colpu richiesti. Per l'isula di Komodo, i tariffi di circa $ XNUMX per persona sò ancu discututi.

Nuvelle prutestazioni sò ghjunte: i rangers ùn anu micca furmatu cum'è guida di a natura, avianu troppu pocu cunniscenze è qualchì volta ùn parlavanu pocu inglese. U U Ministeru di l'Ambiente è di a Foreste, chì guverna u Parcu Naziunale di Komodo, hà avà urdinatu a revoca di i tariffi di l'alti ranger. Prima, Flobamor hà u scopu di migliurà a qualità di serviziu per ghjustificà un futuru aumentu di tariffu. Dunque ferma eccitante.

Torna à a visione generale


Asia • Indonesia • Parcu Naziunale di Komodo • Prezzi Tours & Diving in u Parcu Naziunale di Komodo • Entry Komodo Rumors & Facts

Impattu nantu à u turismu, u paese è a ghjente

Parechji turisti ùn sò micca sicuru di quale Tariffe di u Parcu Naziunale sò attualmente veramente validi o scettici perchè temenu un altru forte aumentu. Altri, invece, anu digià utilizatu e cundizioni favurevuli per rializà u so sognu di un viaghju à Komodo una volta è una volta. A casa di i dragoni di Komodo per sperimentà.

I fornituri di tour di solitu ùn includenu più i tariffi di u parcu naziunale in u prezzu di l'offerta. In questu modu, ùn risicate micca miscalculazioni quandu fate l'aghjustamenti è restate flessibili. Dapoi a riapertura di l'isula di Rinca, parechji anu ancu cambiatu a so rotta, cusì chì u turismu hè attualmente distribuitu trà l'Isule Rinca è Komodo.

A piccula cità portu di Labuan Bajo hè u puntu di partenza perfettu per parechji viaghjatori à u Parcu Naziunale di Komodo. Finu a ora, i turisti anu principarmenti trovu un locu per a notte in ostelli è chjuchi in casa. Parechji di sti refugghi sò gestiti da a ghjente lucali. In u 2023, però, parechji grandi prughjetti di custruzzione novi puderanu esse vistu nantu à e coste di l'isula di Flores. L'annunziu di l'ingressu caru à Komodo hà ovviamente attrattu grandi alberghi è catene famose chì aspettanu una clientela ricca.

Torna à a visione generale


Influenza nantu à a prutezzione di l'animali, a natura è l'ambiente

In u passatu, u guvernu indonesianu hà fattu assai per spinta u turismu. In u periodu da 2017 à 2019, u numeru di visitatori hà aumentatu in modu esponenziale. U bloccu in 2020 è 2021 hà datu à a natura un spaziu di respirazione. Siccomu l'aumentu annunciatu di i tariffi ùn hè micca materializatu, un aumentu rinnuvatu in u numeru di turisti hè da esse previstu.

Ma micca tuttu hè male. Dapoi u santuariu hè statu stabilitu, l'area coperta di coralli in u Parcu Naziunale di Komodo hà aumentatu da un maravigliu 60 per centu. A pesca di dinamite era cumuna in a zona. U turismu hè di sicuru a megliu alternativa per guadagnà soldi. Inoltre, parechje misure sò state implementate per contru à i prublemi. Per esempiu, boe d'attraccamentu sò state stallate per prevene danni à i scoglii è un sistema di eliminazione di basura è un centru di riciclamentu hè statu stabilitu per Flores.

I grandi navi di cruciera sò permessi solu di avvicinà l'isula di Rinca per osservà i dragoni di Komodo. Per i grandi gruppi, u permessu di terra hè limitatu à u ponte di osservazione di u novu parcu safari. Questu prutege a vegetazione di u restu di l'isula è i dragoni di Komodo beneficianu di più distanza à i grandi gruppi di persone per via di i camini elevati.

Torna à a visione generale


Propiu opinione

Per u futuru, AGE™ piacerebbe una pulitica di tariffu è una legislazione chì prumove l'ecoturismo in u Parcu Naziunale di Komodo è restringe u turismu di massa. I grandi navi di cruciera sò generalmente denegati l'accessu à u parcu naziunale. L'Isule Galapagos sò un esempiu pusitivu di sta strategia: Nisuna nave cù più di 100 persone hè permessa quì.

U turismu intornu à u Parcu Naziunale di Komodo duverebbe aiutà a pupulazione lucale à generà ingressu è prumove prughjetti sensibuli cum'è a eliminazione coordinata di i rifiuti. I turisti anu da esse presentati à i dragoni di Komodo cù infurmazioni di qualità è rispettu dovutu. L'entusiasmu onestu rinforza l'idea di prutezzione per i lucertuli giganti è altre spezie di rettili.

I tariffi ùn devenu dunque esse elevati tantu chì solu a clientela ricca hè indirizzata. In ogni casu, un aumentu à, per esempiu, 100 dollari u prezzu tutale per u Parcu Naziunale di Komodo per persona (per esempiu, cum'è un bigliettu mensile) seria cuncepimentu è sensu. I viaghjatori chì sò seriamente interessatu à a fauna salvatica è a vita marina di Komodo ùn deve micca esse messi fora di quella quantità. I trippers di u ghjornu chì volanu per un pocu tempu, passanu à traversu u parcu naziunale in barca veloce è sò andati di novu u ghjornu dopu prubabilmente riduceranu un tali aumentu. Un prezzu tutale unicu seria ancu assai più trasparente cà a pulitica di prezzi cunfusa composta da numerosi tariffi individuali.

Torna à a visione generale


Leghjite tutte l'infurmazioni nantu à Prezzi per tour è immersioni in u Parcu Naziunale di Komodo.
Segui AGE™ in un tour di Komodo è Rinca in u A casa di i dragoni di Komodo.
Amparate tuttu Snorkeling è immersione in u Parcu Naziunale di Komodo.


Asia • Indonesia • Parcu Naziunale di Komodo • Prezzi Tours & Diving in u Parcu Naziunale di Komodo • Entry Komodo Rumors & Facts

Copyright
I testi è e foto sò prutetti da copyright. U copyright di stu articulu in parolle è imagine hè interamente di AGE ™. Tutti i diritti riservati. U cuntenutu per i media stampati / in linea pò esse licenziatu nantu à dumanda.
Légales
U cuntenutu di l'articulu hè statu studiatu cù cura è hè ancu basatu annantu à l'esperienza persunale. Tuttavia, se l'infurmazioni sò ingannevoli o sbagliate, ùn assumemu micca responsabilità. Se a nostra sperienza ùn currisponde à a vostra sperienza persunale, ùn assumemu nisuna responsabilità. Inoltre, e circustanze ponu cambià. AGE™ ùn garantisce micca l'attualità o a completezza.
Riferimentu fonte per a ricerca di testu
L'infurmazione nantu à u situ, i listini di prezzi di a basa di u ranger in Rinca è Padar è ancu e sperienze persunali in aprile 2023.

FloresKomodoExpeditions (15.01.2020-20.04.2023-2023, ultima Actualizazione 04.06.2023-XNUMX-XNUMX) Tassa di u Parcu Naziunale di Komodo XNUMX. [in linea] Recuperatu u XNUMX-XNUMX-XNUMX, da URL: https://www.floreskomodoexpedition.com/travel-advice/komodo-national-park-fee

Ghifari, Deni (20.07.2022/04.06.2023/XNUMX) Labuan Bajo hà per scopu di limità u numeru di visitatori u mese prossimu. [in linea] Recuperatu u XNUMX-XNUMX-XNUMX, da URL: https://www.thejakartapost.com/business/2022/07/20/labuan-bajo-aims-to-cap-visitor-numbers-next-month.html

Kompas.com (28.11.2019-04.06.2023-XNUMX) Jokowi: Labuan Bajo Destinasi Wisata Premium, Jangan Dicampur dengan Menengah ke Bawah [in linea] Recuperatu u XNUMX-XNUMX-XNUMX, da URL: https://nasional.kompas.com/read/2019/11/28/11181551/jokowi-labuan-bajo-destinasi-wisata-premium-jangan-dicampur-dengan-menengah?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Maharani Tiara (12.05.2023/03.06.2023/XNUMX) L'aumentu di a tarifa di u guardianu di u Parcu Naziunale di Komodo si materializza, scatta novi round di furia. [in linea] Recuperatu XNUMX-XNUMX-XNUMX, da URL: https://www.ttgasia.com/2023/05/12/komodo-national-park-ranger-fee-hike-materialises-sets-off-fresh-rounds-of-fury/

Ministeru di u Turismu, Republic of Indonesia (2018) LABUAN BAJO, zona buffer à u Parcu Naziunale di Komodo hè avà sottu à l'Autorità Turistica. [in linea] Recuperatu u 04.06.2023-XNUMX-XNUMX, da URL: https://www.indonesia.travel/sg/en/news/Labuan-bajo-buffer-zone-to-komodo-national-park-is-now-under-tourism-authority

Pathoni, Ahmad & Frentzen, Carola (21.10.2020 ottobre 04.06.2023) "Jurassic Park" in u regnu di i dragoni di Komodo. [in linea] Recuperatu u XNUMX-XNUMX-XNUMX, da URL: https://www.tierwelt.ch/artikel/wildtiere/jurassic-park-im-reich-der-komodowarane-405693

Putri Naga Komodo, l'unità di implementazione di Komodo Collaborative Management Initiative (03.06.2017), Parcu Naziunale di Komodo. [in linea] Recuperatu u 27.05.2023 di maghju 17.09.2023 komodonationalpark.org. Actualizazione XNUMX settembre XNUMX: A fonte ùn hè più dispunibule.

Rete editoriale Germania (21.12.2022 dicembre 04.06.2023) L'isula indonesiana di Komodo ferma l'aumentu di i prezzi di i biglietti - per spinta u turismu. [in linea] Recuperatu u XNUMX-XNUMX-XNUMX, da URL: https://www.rnd.de/reise/indonesien-insel-komodo-stoppt-erhoehung-der-ticketpreise-5ZMW2WTE7TZXRKS3FWNP7GD7GU.html

Editori di DerWesten (10.08.2022/2023/04.06.2023) L'aumentu di u prezzu per l'isula di Komodo rinviatu à u XNUMX. [in linea] Recuperatu u XNUMX-XNUMX-XNUMX, da URL: https://www.derwesten.de/reise/preiserhoehung-fuer-komodo-island-auf-2023-verschoben-id236119239.html

Schwertner, Nathalie (10.12.2019/1.000/2021) 04.06.2023 dollari americani: L'ingressu à l'isula di Komodo hè da vene in XNUMX. [in linea] Recuperatu u XNUMX-XNUMX-XNUMX, da URL: https://www.reisereporter.de/reisenews/destinationen/komodo-insel-in-indonesien-verlangt-1-000-us-dollar-eintritt-652BY5E3Y6JQ43DDKWGGUC6JAI.html

Xinhua (lugliu 2021) - L'Indonesia espansione l'aeroportu di Komodo in Labuan Bajo per serve i voli internaziunali, stimulà u turismu. [in linea] Recuperatu u 04.06.2023-XNUMX-XNUMX, da URL: https://english.news.cn/20220722/1ff8721a32c1494ab03ae281e6df954b/c.html

Più raporti AGE ™

Stu situ web usa i cookies: Pudete naturalmente sguassate sti cookies è disattivà a funzione in ogni mumentu. Utilizemu i cookies per pudè presentà u cuntenutu di a homepage à voi in u megliu modu pussibule è per pudè offre funzioni per e social media è ancu per analizà l'accessu à u nostru situ web. In principiu, l'infurmazione nantu à u vostru usu di u nostru situ web pò esse trasmessa à i nostri partenarii per e social media è analisi. I nostri partenarii ponu cumminà sta infurmazione cù altre dati chì avete messu dispunibuli per elli o chì anu cullatu cum'è parte di u vostru usu di i servizii. D'accord Più infurmazione